środa, 15 lutego 2017

Recenzja soczewek ELLEN 3COLOR BROWN

Od jakiegoś czasu nie miałam żadnych naturalnie wyglądających soczewek, zatem przyszedł czas żebym i takie sobie sprawiła. Chociaż mocno opierałam się przed soczewkami w kolorze zbliżonym jak najbardziej do moich oczu, to w końcu skusiłam się z ciekawości czy wtedy moje otoczenie zauważy jakąkolwiek zmianę. Wiecie takie łatwe powiększenie oczu bez zwracania uwagi, że się to zrobiło.
LINK DO SOCZEWEK
Możesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy
Średnica: 14mm/ średnica grafiki 13.7mm




Wygoda 
Soczewki idealnie się noszą, nie wysuszają się i nie odczuwam w nich żadnego dyskomfortu. W ogóle nie czuję ich na oczach przez co często o nich zapominam.

 Wygląd
Dokładnie o taki efekt mi chodziło. Wyglądają na tyle naturalnie, że pytając kogoś czy zauważył, że mam soczewki słyszę "przecież masz takie same oczy" przy jednoczesnym wgapianiu się we mnie. Czasem nosząc soczewki o większej średnicy i innym kolorze zdarzało mi się słyszeć, że moje oczy wyglądają przerażająco (co nie zmienia faktu, że dalej kocham tego typu soczewki), przy tych soczewkach kompletnie czegoś takiego nie ma. Są to najnaturalniej wyglądające soczewki jakie miałam.
 
Możecie zapytać, co w takim razie dają mi te soczewki skoro ich nie widać? Tak jak już na początku posta wspomniałam, interesowało mnie powiększenie oczu, które nie jest widoczne dla innych i to zdecydowanie osiągnęłam prawda? Soczewki nie tylko powiększają oczy, ale sprawiają też, że makijaż wygląda lepiej, a oczy są bardzo wyraźne.

A teraz przejdźmy do zbliżeń:
Softbox
 
  Lampa błyskowa
 Porównanie: soczewka po prawej, moja naturalna tęczówka po lewej
 Światło z okna

 Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować? Podobają się Wam czy nie?  Koniecznie podzielcie się ze mną w komentarzach odczuciami!
 Dzięki za przeczytanie i do następnego! 
_________________________________________________________________________
Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

24 komentarze:

  1. Super soczewki! Gdyby tylko pasował mi brąz ...
    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu nie widziałam tak naturalnych powiekszajacych oczu soczewek, tak jak pisałaś praktycznie ich nie widać i się zastanawiałam czy na zdjęciu właśnie z tą jedną soczewką i na drugim oku bez czy masz tą soczewkę w ogóle. Podoba mi się ta obwodka, ale chciałabym też zobaczyć jej inne kolory (o ile są), może kiedyś kupię sobie właśnie takie naturalnie wygladajace soczewki, ale jak na razie szaleję ^-^
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba są inne kolory tych soczewek, ale innych obwódek nie widziałam :c Szalej, szalej! <3 W ogóle to dziękuję, że poświęcasz mi swój czas, często komentujesz i aż mi serce rośnie <3
      Pozdrawiam i ślę buziaki!

      Usuń
  3. Świetnie w nich wyglądasz! A makijaż jest fenomenalny, masz urodę modelki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :D Co do urody modelki to miło mi, że tak mówisz jednak osobiście czuję odwrotnie (co nie zmienia faktu, że lubię sobie pomodelkować);p

      Usuń
  4. Zakochałam się w twoim blogu! Zostaję na dłużej :)
    Co do soczewek to zawsze chciałam mieć brązowe oczy, według mnie wyglądają cudownie <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo mi miło <3 Witam Cię i mam nadzieję, że dalsze posty też spełnią Twoje oczekiwania! No widzisz, a ja swoich nigdy jakoś zbytnio nie doceniałam i marzyły mi się niebieskie :D
      Pozdrawiam i ślę buziaki!

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze marzyłam o takim kolorze oczu :) piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne soczewki 😍

    Zapraszam: http://nouw.com/igusaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w nich! Uwielbiam takie oryginalne i kreatywne makijaże. Z chęcią obejrzę ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z pewnością będzie więcej ;)

      Usuń
  9. Nie jestem zwolenniczką małych soczewek ale te są ładne

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tak pod wrażeniem ludzi takich jak Ty. Z wielkim talentem, bo masz w swoim życiu coś co lubisz robić, i naprawdę wychodzi Ci to rewelacyjnie. BRAWO! Gdybym mogła to bym ci wielki bukiet róż za to dała. Za to, że masz pasję w życiu i coś co Cię interesuje.
    Zostaję obserwatorką. Co do makijażu z powyższego wpisu jest on jak najbardziej chyba dla mnie, bo mam zielone oczy, a chyba taki makijaż by pasował, choć odcienie brązu również. Jest zniewalający! <3
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jest mi niezmiernie miło! Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa <3 Buziaki!

      Usuń
  11. Faktycznie bardzo naturalnie wyglądają i świetnie wyglądają w połączeniu z tym makijażem, dobrze go dopełniają.

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog :) obserwuje!
    makijaż niesamowity!!!

    http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wielkie wow, mega! A makijaż najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny kolor oczu <3
    Matko kochana - hipnotyzujący :o

    OdpowiedzUsuń
  15. Tssuki, jesteś taka śliczna! Soczewki rzeczywiście bardzo naturalne, ale Tobie we wszystkim pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: