poniedziałek, 31 października 2016

Recenzja soczewek KIREI PINK

Jako że moje poprzednie różowe soczewki jakiś czas temu dobiły końca swojego żywota, przyszedł czas wypróbować nowe. Długo zastanawiałam się, które wybrać aż w końcu znalazłam idealne i dziś mogę je Wam wreszcie pokazać!



LINK DO SOCZEWEK
M
ożesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy
Średnica nadruku: 14.8mm

A teraz przejdźmy do zbliżeń:
Softbox
 Lampa błyskowa
 Światło dzienne
Soczewka po lewej i moja naturalna tęczówka po prawej


Wygoda
Są całkiem wygodne, ale jakoś nie przepadam za noszeniem ich długi czas. Niby mi nie przeszkadzają, ale jednak zaraz po zdjęciach je ściągam.
( PAMIĘTAJCIE TO NIE KREW TYLKO BARSZCZ- SAMO DOBRO!)

Wygląd
No cóż raczej nie są to soczewki dedykowane na co dzień, chyba że oczekujemy lekko alienowego lub laleczkowateg wyglądu. Dają spor powiększenie oczu nie tylko dzięki swojej średnicy, ale i mocno czarnej obwódce. Cudownie sprawdzają się do charakteryzacji gdzie wyraźne oczy są ważnym elementem. Co do samego koloru to jak widzicie na moich ciemnych oczach jest on dość wyraźny, ale daje efekt raczej takiego brudnego różu i dopiero przy świetle z okna lub lampy studyjnej widać go lepiej. 


Możecie też zobaczyć te soczewki na moich filmikach z makijażami.



Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować? Podobają się Wam czy nie?  Koniecznie podzielcie się ze mną w komentarzach odczuciami! <3

Dzięki za przeczytanie i do następnego!  


_________________________________________________________________________
Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

27 komentarzy:

  1. Ogólnie chciałam się czegoś dowiedziec o kolorowych soczewkach, bo mam wadę wzroku, a słyszałam, że ostatnio wprowadzono kolorowe soczewki z moją wadą. Miło było przeczytać twoją recenzje, w końcu wiem o co chodzi z kolorowymi soczewkami. Jednak ponoć są też takie, które nie zmieniają koloru, a pogłębiają obecny. Słyszałaś może o nich? :))

    Pozdrawiam serdecznie,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ta recenzja Ci się przydała! :)
      Jeśli chodzi o soczewki pogłębiające kolor to szczerze nie słyszałam o takich, ale też się tym jakoś nie interesowałam, bo zawsze chciałam mieć inny kolor oczu. Chociaż myślę, że można tak potraktować soczewki przybliżone kolorem do koloru oczu, które nie mają zbyt dużej średnicy i nie są do końca kryjące, takie soczewki nie zmienią koloru oczu, a jedynie go pogłębią :D
      Na moich brązowych oczach taki efekt dałyby na przykład te soczewki http://klenspop.com/en/home/48-monet-brown.html?search_query=brown+&results=237
      lub http://klenspop.com/en/home/28-colored-contacts-dali-brown.html?search_query=brown+&results=237

      Usuń
  2. Wow wyglądasz świetnie ^^
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne soczewki i genialny wygląd! :)


    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentują się absolutnie niesamowicie, świetnie widać się sprawdzają w różnych stylizacjach i przebraniach, które też wychodzą Ci rewelacyjnie. ;) mnie od zawsze ciągnęło do takich soczewek, ale z racji faktu, że za nic w świecie nie wsadzę sobie nic do oka, to nadal się na żadne nie zdecydowałam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! <3 Ja nigdy nie miałam z tym problemu, za to bałam się o wyciąganie ich z oka jeszcze zanim zamówiłam swoje pierwsze! :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ojej jakie piękne. Pamiętam jak w liceum ubierałam się na co dzień w stylu japońskiej lolity i takie soczewki były obowiązkowym elementem stroju. Te które pokazałaś chętnie nosiłabym nawet teraz zamiast standardowych soczewek korekcyjnych. Mimo, że z lolicich strojów już dawno wyrosłam... ;)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku podziwiam za lolitę, bo zawsze kochałam się w tym stylu! :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. To ostatnie zdjęcie jest cudowne omg!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tssuki jak zawsze śliczna! Soczewki bardzo mi się podobają. Kocham Twoje stylizacje. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne soczewki! Dają bardzo fajny efekt. Makijaże cudne *.*
    Miło czytało mi się posta ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło kochana! <3
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że blog przypadł Ci do gustu!
      Zapraszam ponownie! :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. 8 cudo świata <3
    Do mnie by nie pasowały, ale na zdjęciach są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ogólnie nigdy nie nosiłam soczewek, ale wygląda ślicznie. Piękne makijaze.

    Pozdrawiam!
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają! <3
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Wow! Piękne makijaże i soczewki! *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Boję się wypróbować zwykłych soczewek, a co dopiero takich rozmiarów! Podziwiam, że tak z nimi eksperymentujesz. Faktycznie najlepiej wyglądają przy świetle lampy, więc raczej nadają się na sesje zdjęciowe/eventy, niż na co dzień.
    Poza soczewkami zwrócił moją uwagę efekt makijażu na policzkach i brodzie. Magicznie się prezentuje!

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: