czwartek, 20 października 2016

Recenzja Real Techniques Starter Set

Wraz z odnowionym wyglądem bloga myślę, że przyszedł najwyższy czas abym przedstawiła Wam pędzle, które maltretuję już od prawie roku.
Zaczynając od początku- zakupiłam je w mintishopie za około 100zł. Pędzle przyszły zapakowane w ładny kartonik oraz plastikowe opakowanie, na którym każdy pędzel był opisany z osobna.

Pędzle są syntetyczne i jak zapewnia producent cruelty free.

Oprócz samych pędzli w paczce dostajemy też wygodne opakowanie i stojak na pędzle w jednym. Osobiście używam go tylko jeśli wyjeżdżam i muszę spakować pędzle na podróż. Fajne jest to, że jest w nim miejsce także na pędzle spoza zestawu. Niestety pewnym minusem są gumki- niezbyt rozciągliwe, w które ciężko jest włożyć pędzel jedną ręką podczas malowania się. Z innego punktu widzenia chroni to nas jednak przed ich wylatywaniem gdy je przewozimy/przenosimy. Coś za coś.
BASE SHADOW BRUSH
Jego włosie jest dość długie przy czym pędzel jest puchaty i mięciusi. Używam go do rozprowadzania oraz rozcieraia cieni i żałuję, że posiadam jedynie pojedyńczy egzemplarz ponieważ jest to jedna z moich pędzlowych miłości. 

ACCENT BRUSH
Ten pędzelek jest bardzo precyzyjny i idealnie nadaje się do rozświetlania wewnętrznego kącika oka oraz nakładania cienia na bardzo małe powierzchnie. Przyznam, że czasem używam go przy aplikacji ciemnych zastygających pomadek na kontur ust. Często zaznaczam nim też dolną powiekę od wewnętrznego kącika oka tak jak widzicie to na zdjęciu niżej.

BROW BRUSH
Jest to dość gruby i troszkę mniej precyzyjny pędzel (niż np. H85), ale właśnie to tutaj jest plusem, ponieważ dużo szybciej i łatwiej mi się nim maluje brwi, chociaż robię to nim doś rzadko przez to że najczęściej używam go do zaznaczania dolnej powieki.

DELUXE CREASE BRUSH
Pędzel ten jest dedykowany do zaznaczania górnej powieki. Moim zdaniem jest na to trochę za gruby, ale i tak z powodzeniem go używam i bardzo sobie chwalę. Zazwyczaj zostaje on u mnie wykorzystywany do blendowania, ale sprawdza się także do wklepywania korektora oraz zdarzało mi się używać go do rozświetlacza.


FINE LINER BRUSH
Wiele osób mówi że ciężko się nim robi kreski i gdy go zobaczyłam miałam podobną myśl, jednak już po kilku użyciach nie maiłam z tym żadnego problemu. Pędzelek niesamowicie mi się przydał i nawet nie spodziewałam się, że tak go polubię. Jeśli chodzi o kreski na oczach, to rzeczywiście nie łatwo jest nim zrobić cienką kreskę, potrzeba na to troszkę więcej wprawy. Malowałam nim gwiazdki i kropeczki w galaktycznym makijażu, obrysowywałam nim usta przy używaniu ciemnych pomadek, rysowałam kreski, po prostu sprawdzał się w każdej z tych sytuacji. Niestety raczej rzadko używałam go na co dzień i dlatego myślę, że  ten pędzle nie jest wcale aż tak niezbędny na samym początku przygody z makijażem.

PODSUMOWUJĄC
Brakuje mi w tym zestawie jeszcze jednego pędzla do cieni, myślę że wtedy byłby to naprawdę świetny zestaw startowy. Można by w nim było zamienić chociażby pędzel do eyelinera, który nie jest aż tak niezbędny dla początkujących. Wszystkie pędzle są mięciusie, a włosie dobrze współpracuje, żaden włosek mi jeszcze z nich nie wyleciał i jak na razie pomimo bardzo, bardzo częstego używania, a co za tym idzie również mycia, trzymają się naprawdę dobrze. Ich białe końcówki się nie barwią i stosunkowo łatwo jest mi je domyć (łatwiej niż pędzle Hakuro). Dodatkowo muszę pochwalić jeszcze same rączki pędzli, które są krótkie i  leciutkie.

Pędzelki możecie zobaczyć w użyciu na moich filmikach makijażowych.

Jakich pędzli Wy używacie? Które pędzle są Waszymi ulubionymi? A może macie te? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach!

15 komentarzy:

  1. Ojej tyle pytanek na końcu i nie jestem w stanie odpowiedzieć na ani jedno, należę do osób które sie nie malują bo trądzik itd. Jednak jestem w stanie Ci powiedzieć, że uwielbiam Twoje makijaże *-* zawsze są takie cudowne i dopracowane wręcz perfekcyjne ❤
    Pozdrawiam cieplutko!~♡
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję! Jest mi niesamowicie miło, że Ci się podobają <3
      Również pozdrawiam!<3

      Usuń
  2. Twoje makijaże są niesamowite <3
    Co do samych pędzli, to ja też bardzo lubię ten zestaw, ale moim najulubieńszym pędzlem z RT jest wielki pędzel do pudru. Jest super mięciusi i może jednym pociągnięciem omieść pół twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Planuję poszerzyć kolekcję ich pędzli, więc z pewnością skorzystam z Twojego polecenia i spróbuję tego pędzla :D

      Usuń
  3. Fajnie prezentują się te pędzle :) Szablon bloga jest fenomenalny <3

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam pędzli tej marki, póki co, mój zestaw pędzli z Chin w zupełności mi wystarcza. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.nkfn.pl - KLIK
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje chińskie pędzelki też całkiem długo mi wystarczały! :D

      Usuń
  5. Uwielbiam pędzle. Ostatnim razem miałam pędzle z Hakkuro i byłam bardzo zadowolona. Teraz zamowilam na ali secik, co prawda zaplacilam za niego 70 złotych , ale jestem strasznie zadowolona, bo ani się nie sypią i są doskonale miękkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzle wyglądają niesamowicie! Ja osobiście niedawno zaczęłam się tak bardziej skomplikowanie malować, przez to iż zaczęłam robić makijaże cosplayowe, dlatego też nie miałam okazji aby wyposażyć się w jakiś porządny zestaw. Na chwile obecną mam pędzle z takiej słabej i chińskiej jakości, jednak chyba pora kupić coś porządniejszego. Moim ulubionym pędzlem jest natomiast BROW BRUSH, którego wręcz nadużywam do podkreślenia dolnej powieki :) Twoje makijaże są fantastyczne, szczególnie ten we fioletowej kolorystyce podbił moje serce!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dużo pracy przede mną, ale bardzo mi miło, że Ci się podobają! Dziękuję <3
      Też zaczynałam na chińskich pędzlach, ale w końcu ich jakość przestała mi wystarczać chociaż przyznam, że ostatnio zamówiłam sobie pędzel do pudru na Alie i jest cudowny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Już dłuższy czas czaje się na te pędzle. Słyszałam o nich różne opinie ale twój post troszkę mnie zachęcił do ich kupna >,<

    Póki co używam pędzli z Maestro i jestem z nich bardzo zadowolona (polecam :P)
    PS. fantastyczne zdjęcia ! ♥

    http://szerokidres.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam pędzli, ale mam tylko takie zwykłe z Rossmanna. :P Te wyglądają naprawdę ciekawie, ale jak na moje sporadyczne malowanie trochę za drogie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście przez długi czas wystarczały zwykłe chińskie pędzelki ^^ Rzeczywiście jeśli ktoś nie maluje się za często to może to być to zbędny wydatek, ale z drugiej strony jest to już wydatek na lata używania :D

      Usuń
  9. Wow, jak na tak długi czas użytkowania, to wyglądają świetnie. Za taką jakość wydają się warte swojej ceny, ale dla takiej osoby jak ja, która maluje się rzadko i naturalnie, pewnie nie byłyby przydatne.

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: