poniedziałek, 5 września 2016

Recenzja soczewek ARTRIC WHITE

 Cześć misiunie! Wiem, że dawno tu nic nie pisałam, ale ostatnio skupiłam się bardziej na dodawaniu filmików, niż pisaniu postów tutaj. Od września mam zamiar do Was wrócić na blogu, ponieważ mam kilka fajnych rzeczy do zrecenzowania, no i bądźmy szczerzy- mega się stęskniłam! Także aktywność zaczynam od recenzji soczewek (bo jakby inaczej) i tutaj znowu kolor którego nigdy przedtem nie miałam!

LINK DO SOCZEWEK
M
ożesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: rok
Średnica:  14 mm 
Wspomnę Wam jeszcze, że jeśli szukacie jakiś soczewek na Halloween, to na Klenspop zaczęła się świetna promocja na właśnie różne takie dzikaśne soczewki (są nawet takie z nadrukowaną pajęczyną!). 

A teraz przejdźmy do zbliżeń:
Softbox

 Lampa błyskowa

Światło z okna
 Światło dzienne
 Słabe żółte światło
Soczewka po lewej i moja naturalna tęczówka po prawej


Wygoda
Osobiście czuję je na oczach, pomimo że jestem przyzwyczajona do noszenia soczewek i raczej o nich zapominam. Nie jest to jednak jakiś duży dyskomfort, czuję że są na oczach, ale nie przeszkadza mi to. Nie testowałam ich też w jakiś okropnych warunkach, bo są na tyle niecodzienne, że nigdzie poza sesjami zdjęciowymi i Halloween bym ich nie założyła.
Wygląd
Niesamowite jest dla mnie jak wyraźne są te soczewki, pomimo że mam ciemne oczy. Wyglądają idealnie, tak jak powinny. Bałam się przy zamówieniu, że ich kolor jednak nie będzie zbyt widoczny, bez mocnego oświetlenia, ale zupełnie się myliłam, wyglądają tak jak powinny niezależnie od światła. Bardzo sobie je cenię i czuję że będę miała z nimi dużo zabawy! Są idealne na Halloween, sesje zdjęciowe i z pewnością świetnie podkreślą nietypowy makijaż.


Na koniec zdradzę Wam jeszcze, że niedługo na moim kanale będzie filmik makijażowy, na którym będę miała te soczewki, więc jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam!
EDIT: Filmik już jest!

Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować? Podobają się Wam czy nie?  Koniecznie podzielcie się ze mną w komentarzach odczuciami! <3

Dzięki za przeczytanie i do następnego!  
_________________________________________________________________________
Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie też się podobają! :D

      Usuń
  2. Wow! Świetne są! A zdjęcia klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Cieszę się, że Tobie też się podobają! :D

      Usuń
  3. Bardzo ładne, a.. no i subskrybuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej, jak Ty pięknie wyglądasz :3 Cudownie się prezentujesz. Właśnie przeglądałam Twoje.. hymm, stylizacje? I bardzo mi się podobają. Niezwykle artystyczne, piękne... :3 Ta podoba mi się szczególnie. Taki zimowy czerwony kapturek, bądź królowa śniegu - bez względu na to, nieco mroczna postać. Tajemnicza. Piękne. Naprawdę.

    Zostawiłam obserwację na g+. No i zapraszam do siebie.
    http://aurumcogitatio.blogspot.nl/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie pokusiłabym się o białe soczewki, bo podejrzewam, że tylko by podkreślały szarość moich oczu. Chociaż może na następne Halloween... Kto wie. ;) Ślicznie ci w tych soczewkach, bardzo mi się podobają wszystkie twoje sesje, są tak niesamowicie... dopracowane ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: