czwartek, 21 lipca 2016

Recenzja soczewek BUNNY 3COLOR VIOLET

Cześć misiaczki! Właśnie napisałam dla Was recenzję pierwszych fioletowych soczewek (i sama nie rozumiem dlaczego dopiero teraz się na nie zdecydowałam). Jeśli chcecie zobaczyć jak się prezentują i co o nich myślę, zapraszam do dalszej części.  

Średnica:   14.5mm
 Nadruk: 13.3mm
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy 
Link Możesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
 

 Jeśli chodzi o opakowanie w jakim przyszły, to było ono dokładnie takie samo jak w ELLEN 3COLOR GRAY.

 A teraz przejdźmy do zbliżeń:
 Lampa błyskowa
Światło z okna
Światło dzienne
Słabe światło

Wygoda
Nie sprawiają mi raczej żadnego dyskomfortu, oczy szybko się do nich przyzwyczajają. Nigdy jednak nie nosiłam ich dłużej niż 8h, pod koniec noszenia czuję, że już lekko wysychają i dlatego nie ufam im na tyle, żeby zakładać je na dłużej niż do zdjęć.

Wygląd
Wyglądają cudownie, szczególnie na zdjęciach. Jeśli chodzi o wygląd na żywo to fiolet nie jest taki widoczny i nie tworzą mocno kosmicznego wyglądu, więc większość osób nawet nie zwraca uwagi, że je mam. Nie są to duże soczewki, więc nie powiększają mocno oczu, dają raczej delikatny efekt.

Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować? Podobają się Wam czy nie?  Koniecznie podzielcie się ze mną w komentarzach odczuciami! <3

Dzięki za przeczytanie i do następnego!  
PS. Oczywiście zapraszam Was na mój nowy kanał na YouTube, jeśli jeszcze tam nie zaglądnęliście <3 Buziaki, papa!
Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

9 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają, podoba mi się ten delikatny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te soczewki wyglądają super, pasują Ci. c; Na bloga trafiłam pierwszy raz i wydajesz się być bardzo ciekawą i sympatyczną osobą. Będę wpadać częściej!
    Angumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! <3 Bardzo mi miło i zapraszam ponownie! :D

      Usuń
  3. Wyglądają naprawdę świetnie, jednak ja nie przepadam za takimi efektami "upiększającymi", haha :D :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww fioletowe soczewki to życie *-* Tak ślicznie prezentują się na twoich oczach, bardzo ci pasują C:
    Pozdrawiam!~
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju wygląda epicko ^^ Też miałam zamiar kupić tylko nie wiedziałam czy na pewno wygodne ;)
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jakiej stronki zamawiałaś? c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie komponują się z Twoimi brązowymi oczkami :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasują do ciebie te soczewki. Genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: