czwartek, 16 czerwca 2016

Recenzja soczewek ELLEN 3COLOR GRAY

Ponieważ ostatnio przeterminowały mi się moje ukochane soczewki GRANG GRANG GRAY , nadszedł czas na nowe szaraczki i tym razem padło na te małe cudeńka. 


O soczewkach
link 
Możesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
Średnica:   14mm
 Nadruk: 13.7mm
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy
 Światło dzienne
 Lampa błyskowa
 Soczewka po lewej, mój naturalny kolor oka po prawej.
 
 Światło z okna

Wygoda
Za pierwszym razem o dziwo nie czułam ich na oczach, jednak podczas dłuższego chodzenia odkryłam, że o ile na początku nie są w ogóle dla mnie wyczuwalne to już po ok. 5 godzinach muszę je zakropić, a po kolejnej godzinie ściągnąć.

Wygląd
Lubię te szare soczewki przez to, że bardzo dobrze sprawują się na co dzień i nie dają efektu ufo, a jednocześnie ślicznie wyglądają też przy mocniejszych makijażach. Ich kolorek pięknie przechodzi do mojego naturalnego koloru tęczówki (myślę, że na niebieskich oczach też będą się ładnie prezentować). To jest cudowne w szarych soczewkach, że zazwyczaj do wszystkiego pasują i są niesamowicie uniwersalne, więc są też soczewkami, które wybieram najczęściej.

Podoba się Wam recenzja? Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować?  

Dzięki za przeczytanie i do następnego!  
PS. Oczywiście zapraszam Was na mój nowy kanał na YouTube, jeśli jeszcze tam nie zaglądnęliście <3 Buziaki, papa!  

Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

12 komentarzy:

  1. A gdzie pies leżący na soczewkach? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, następnym razem będzie! ;p Ale tutaj też nadzorował leżąc obok :D

      Usuń
  2. Cudowny blog i świetne soczewki ! <3

    Zapraszam
    http://makeup-panda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają :) Może dlatego, że powiększają oko haha! Szkoda tylko, że nosisz je dosyć krótko, a potem musisz je ściągać.
    Mogę prosić o poklikanie w linki w nowym poście? Będę bardzo wdzięczna! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie ubierałam soczewek, ale myślę, że to bardzo fajna sprawa. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nosze soczewki ale korygujące :)

    http://dryclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam potrzeby noszenia soczewek, mimo że jest to dużo lepsza opcja, to ja wolę standardowo okulary, a koloru tęczówki też nie chcę zmieniać :D
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham soczewki, a te są wyjątkowe naprawdę <3

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są, ja nie miałam nigdy soczewek, ale może kiedyś sobie zamówię, by zobaczyć, jak wyglądam w innym kolorze oczu :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo boje się soczewek ale za każdym razem kiedy wchodze na twojego bloga,mam na nie ochote
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: