piątek, 6 maja 2016

Recenzja soczewek WI PINK (BS) & WI BROWN (BS) KLENSPOP

Oj, temat soczewek się nie kończy i dlatego mam dla Was recenzję kolejnych cudeniek. Tym razem padło na delikatnie różowe oraz brązowe.

Dla tych który wolą oglądać niż czytać, nagrałam tym razem filmik, mam nadzieję, że część z Was skorzysta z tego udogodnienia i go włączy :D Przy okazji jest to mój pierwszy filmik, który publikuję, więc śmiało besztajcie mnie w komentarzach, co powinnam poprawić!



O soczewkach 
RÓŻOWE/ BRĄZOWE
Możesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
Brązowe
Przy moich bardzo ciemnych oczach zdają się wpadać w bardziej piwne niż brązowe.
 Światło dzienne
 
Światło z softboxa

  Lampa błyskowa


Różowe
W tych soczewkach mamy jedynie różowe refleksy, które nadają im uroku i troszkę więcej niecodziennego wyglądu niż ma go wersja brązowa. Reszta jest podobna do tej drugiej opcji kolorystycznej, którą posiadam i ładnie wpasowuje się w moje oczy.
Słabe światło
 
Światło z softboxa
 
 Lampa błyskowa
Wygoda
Są to soczewki bardzo mięciutkie i  wygodne. W ogóle nie czuję ich na oczach już po kilku minutach od założenia.


Wygląd
Ich krycie nie jest zbyt mocne, a kolor bardzo ładnie przechodzi. Genialnie sprawdzają mi się do delikatnych makijaży, lekko powiększając moje malusie oczy. Mam małe zastrzeżenie do ich obwódek, które są troszkę zbyt transparentne i kiedy się przyjrzymy widzimy jak dziwacznie wyglądają na białku oka (bardziej widoczne jest to przy tych brązowych). 
Podoba się Wam recenzja? Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować?  Oglądaliście filmik? 
Dziękuję za to, że tu jesteście i do zobaczenia w następnym poście! 
________________________________
Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

13 komentarzy:

  1. Ślicznie w nich wyglądasz *-* Ja osobiście nie lubię nosić soczewek mimo że bardzo mi się podobają, bo cały czas czuję, ze mam je na sobie i nie jest to dla mnie komfortowe :P

    http://cutew.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają, chętnie sama bym je wypróbowała. :)
    Pozdrawiam ♥
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te soczewki, wyglądają bardzo naturalnie, ale są ładniejsze, niż prawdziwe. Mają w sobie taką głębię. Chętnie bym wypróbowała ;]
    Dobrze, że zastosowałaś różne rodzaje oświetlenia ;3 Recenzja także bardzo mi się podoba i ta napisana i ta w filmiku!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardo miło! Dziękuję! <3

      Usuń
  4. Wspaniale to wygląda <3

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś śliczną dziewczyną :D Plus naprawdę świetnie się Ciebie słucha, ja niestety z soczewek nie korzystam, kiedyś próbowałam, ale prędzej bym sobie oko wydłubała niż sobie z nimi poradziła :X Ale fakt jest faktem, świetnie się prezentują.LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło! :D

      Usuń
  6. SOczewki wyglądaja ślicznie! *,* Wyglądają bardzo naturalnie i ciekaiwe powiększają oko. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. OWOWOWO Jak jesteś śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze te różowe sa tak mało widoczne bo idealnie by pasowały do makijażu:)!
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje recenzje, pastelowa Świnko! :3
    Zapraszam do siebie (jeśli lubisz się bać) ^^
    http://jodelkakmini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: