czwartek, 26 maja 2016

[Miyaka- biżu]

Cześć kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną recenzję biżuterii robionej ręcznie. Tym razem pokażę Wam cuda od Miyaka-biżu.
 


Zanim jednak przejdziemy do recenzji biżuterii, muszę pokazać Wam jak pięknie przychodzi ona zapakowana. Nawet po tym widać ile pracy oraz dbałości wkłada właścicielka w swój sklep. Przy okazji wspomnę Wam jeszcze, że jest ona przemiłą i kochaną osóbką, z którą aż przyjemnie jest pisać, więc jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na spersonalizowaną biżuterię, chcecie coś zamówić lub o coś się zapytać, nie bójcie się do niej napisać!


Zacznijmy od prześlicznej niespodzianki czyli kolczyków w kształcie głowy kota, które znajdziecie tutaj. Jak już pewnie wiecie jestem ogromną kociarą- takie kolczyki musiały podbić moje serce! Kocie mordki są ślicznie odbite, a kolczyki dobrze do nich przyklejone- wszystko świetnie się prezentuje.



Obróżkę znajdziecie tutaj, moja różni się jednak trochę od tej ze strony- rzemykiem, który ma wężową fakturę (ho,ho,ho jeszcze bardziej czarownicowato). Jego grubość jest idealna- wygląda on zdecydowanie lepiej niż typowe grube obróżki, które czasem przypominają obrożę dla psa i nie koniecznie pasują w pewnych sytuacjach. Serduszko za to ma imitować pudrowy cukierek i stanowczo mu się to udaje, gdyż moja koleżanka z szkolnej ławki wyrażała chęć zjedzenia go.  Tutaj wykonanie też jest bardzo ładne, wszytko jest dobrze i estetycznie dociśnięte, nic nie odstaje i nie łamie się- po prostu nie mam się do czego przyczepić.

 
 
 
  
Lubicie ręcznie robioną biżuterię? Podobają się Wam rzeczy od Miyaka-biżu

 Na koniec chcę Was jeszcze zaprosić na mój kanał na YouTube , niedługo pojawi się tam więcej filmików, a już teraz możecie tam zobaczy DIY na popularne puchate kolczyki! 
Buziaki i do zobaczenia w następnym poście! <3

23 komentarze:

  1. bizuteria jest boska i na dodatek handmade ♥ Kocham twoja urode :) Jestes przesliczna !
    Zostawiam obserwacje i czekam na nowe posty x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! <3 Witam w naszej małej internetowej rodzince <3

      Usuń
  2. Bardzo fajna, starannie wykonana biżuteria! Też lubię koty, więc może kiedyś sobie kupię takie kolczyki.
    Bardzo lubię biżuterię handmade :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria jest śliczna i w dodatku przeurocza! Masz piękne rysy twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie kolczyki, wyglądają jak ciasteczka! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie łał! Ta biżuteria jest cudowna :) A zdjęcia są nieziemskie.

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podobają <3

      Usuń
  6. Tao obróżka podbiła moje serce. Jaka szkoda, że się już nie noszę w takich klimatach. :(

    ♥ www.rena-uchiha.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna biżuteria, ale najbardziej podoba mi się makijaż i ogólnie Twój wygląd. Jesteś naprawdę śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję! <3 :)

      Usuń
  8. Ojaaa, mam bzika na punkcie takich obroży! Mamma mia!
    Pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo podobają mi się zdjęcia. :) Są świetne, mają taki klimat, pewnie za sprawą stylizacji. ;)

    zapraszam - http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają! :D Dziękuję! <3

      Usuń
  10. Biżuteria jest taka słodka, a Ty wyglądasz nieziemsko pięknie! :-) Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać do Ciebie na bieżąco, pozdrawiam ciepło! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Jest mi niesamowicie miło, że zostaniesz w naszej rodzince <3

      Usuń
  11. Wow, piękna biżuteria i nie jestem pierwszą osobą która to napisze, ale zdjęcia są naprawdę bajkowe, a kot-model stanowi idealne uzupełnienie :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!<3 Każda czarownica musi mieć czarnego kota! :D Pozdrawiam <3

      Usuń
  12. Śliczna stylizacja, taka trochę bajkowa. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki śliczny naszyjnik ! *.* biżuteria bardzo mi się podoba :) świetny blog :) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że masz naprawdę świetny styl, aż miło się ogląda ;) No i kolczyki - cudne! Sama chciałabym takie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: