czwartek, 14 kwietnia 2016

[RECENZJA] Torebka kot - Sailor Moon

Jeśli pamiętacie wish listę, którą ostatnio zrobiłam, to wiecie, że czaiłam się na plecaczek w kształcie kotka inspirowany Czarodziejką Z Księżyca. W końcu w tym samym sklepie, znalazłam ten sam plecak, tylko w wersji torebkowej, a jako że żadnej nie posiadam to po 2 tygodniach to cacko wylądowało w moich łapkach.
Przyznam Wam na wstępie, że jestem troszkę zawiedziona  jeśli chodzi o przesyłkę- przyszła do mnie jedynie w plastikowej folii. Torebka nie była wypchana niczym w środku, oraz nie było folii bąbelkowej. Tutaj widzicie efekt takiej podróży- czyli wgniecenia i nierówności. Wydawało mi się, że wyprostowanie tego będzie łatwe, jednak powiem Wam, że teraz nie jestem tego taka pewna, więc jeśli macie na to sposoby to koniecznie poratujcie mnie w komentarzu.
 
Jeśli zaś chodzi o uszycie to jestem miło zaskoczona, ponieważ wszytko jest ładnie i estetycznie zrobione- nie wystają nigdzie żadne nitki, nic się nie rozpruwa, jest równiuśko (nie licząc wgnieceń).
 
 
  
 
Mimo wszytko wykonanie księżyca mogłoby być lepsze.
Mogę się jeszcze trochę "przyczepić" do tego elementu ponieważ tutaj zszycie jest okropne. Nie przeszkadza to w użytkowaniu i nie jest zbyt widoczne- ale jest. 
Wnętrze torebki jest wykonane ze śliskiego materiału. Tutaj uszycie nie jest już tak idealne, a materiał pozostawia wiele do życzenia, ale przyznam Wam, że tego się spodziewałam i nie czuję się zawiedziona tym faktem.
 
Czy warto? Osobiście jestem bardzo zadowolona z tej torebki i nie żałuje, że to ją wybrałam. Drobne wady, które posiada całkowicie niweluje tym jak urocza jest i jak pięknie się prezentuje. Myślę, że teraz noszenie jej stanie się moim codziennym rytuałem i zastąpi mój ukochany plecak.
 
Podzielicie się proszę ze mną swoimi odczuciami w komentarzach!

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam kocie dodatki <3 Torebeczka jest sliczna! Też chcę taką :<
    A na wyprostowanie nie mam żadnych zbytnich porad, ale myślę, że podczas użytkowania powinna się wyprostować od rzeczy, które będziesz w niej chować. Czasem moją torebkę zdarzy mi się odgnieść, ale później z powodzeniem wraca do swojego kształtu :)
    zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będzie <3 Dziękuję bardzo kochana, podniosłaś mnie trochę na duchu!:D

      Usuń
  2. A no i zapomniałam - Uwielbiam Sailor Moon <3 :D Caałe moje dzieciństwo to Czarodziejki z Ksieżyca :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, mimo tych kilku mankamentów, sama chętnie bym ją kupiła <3 <3
    Już zaobserwowałam bloga, będę tu często zaglądać - zapraszam do mnie:
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! Witam w rodzince! <3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Torebka jest urocza! Uwielbiam takie małe, ale konkretne dodatki. Aż sama bym sobie kupiła taką torebkę :) Myślę, że mimo takich małych "usterek" torebka będzie Ci długo służyć.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna torebka, takiej mi brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocza torebka :)

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega mi się podoba ale nie wiem czy te wady mnie nie zniechęcą do zakupu. Eh.
    W każdym razie masz cudowne zdjęcia i będę teraz szukać czegoś w ten deseń.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/04/music-festival-look.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że uda Ci się coś znaleźć! :D Widziałam gdzieś wersję z metalowym księżycem, może ona jest trochę lepiej wykonana ^^

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wszystko opisałaś! Torebka prezentuje się bardzo fajnie :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2016/04/again.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi miło, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  9. Torebka jest urocza jednak ja osobiście byłabym zawiedziona tym sposobem pakowania. Na szczęście prezentuje się mega i myślę że doda pazura do wielu stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę! <3 Jest na szczęście pozytywna strona tej sytuacji- mogłam się z Wami tym podzielić i troszkę przestrzec! :D

      Usuń
  10. Bardzo ciekawa torebka :) Fakt księżyc mógłby być lepiej wykonany nawet metalowy według mnie
    http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/04/co-warto-kupic-na-promocji-49-w.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam gdzieś wersję z metalowym księżycem! :)

      Usuń
  11. Nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam, ale widząc ją u ciebie stwierdzam, że jest mega urocza! <3
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna torebka! Niby taka zwyczajna a te uszy i księżyc, dają jej takiej odrobiny oryginalności. <3 Przy zachowaniu dobrego stylu! :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super torebka! Mega są uszy! Niestety nie znam sposobów na wyprostowanie zagnieceń.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad.
    Pozdrawiam, obserwuję i życzę miłego popołudnia!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam Cię w naszej małej internetowej rodzinie! <3
      Również pozdrawiam i życzę miłego wieczora! <3

      Usuń
  14. Prześliczna i przeurocza! Chętnie bym sobie taką sprawiła.Super, że jesteś szczera z czytelnikami i napisałaś o wszystkich wadach torebki. :)
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/girlapl.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna torebka! :) Bardzo ładna ;3 Obserwujemy i zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. boże ona jest tak urocza, że chyba nigdy nie widziałam czegoś bardziej słodkiego <3

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej torebce! Muszę ją wpisać na listę następnych zakupów! x Cindy https://hautecouturegirls.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta torebka. Taka oryginalna i w dodatku taka kocia :D Szkoda, że wysłali ją tak słabo zabezpieczoną, ale czasem tak jest w tego typu sklepach niestety. Mam nadzieję, że będzie się dobrze użytkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham koty, kocham torebki, więc to cudeńko nie mogło mi się nie spodobać :) urocza torebeczka, idealna na wiosnę

    Mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: