wtorek, 5 kwietnia 2016

[Recenzja] Matowe pomadki do ust- Golden Rose 07, 17, 32



 image UWAGA: Na ich stronie, można znaleźć informację, że nie testują swoich produktów na zwierzętach, ale już po opublikowaniu tego posta, zaczęłam bardziej drążyć temat i firma rzeczywiście deklaruje się, że nie testuje, jednak dowiedziałam się, że unika odpowiedzi czy sprzedaje swoje produkty w Chinach (co może wiązać się z testowaniem ich tam). Do puki nie będę pewna tej firmy nie kupię kolejnych jej produktów :)
imageCena (za sztukę): ok. 10,90
imagePojemność: 4,2
imageWażność: 18 miesięcy
imageUżywane przez ok. 2 miesiące
imageDostępność: Drogerie internetowe (Swoją pierwszą zamówiłam na mintishop.pl), później udało mi się znaleźć je w Krakowskim Kosmyku na Długiej.

 Opis od producenta
Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą paletę odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude.
link do strony producenta

 Skład
PPG-3 HYDROGENATED CASTOR OIL, ISONONYL ISONONANOATE, ETHYLHEXYL PALMITATE, OZOKERITE, SYNTHETIC WAX, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, HYDROGENATED COCO GLYCERIDES, NYLON-12, EUPHORBIA CERIFERA CERA, OCTYLDODECANOL, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, CETEARYL ALCOHOL, PHYTOSTERYL/OCTYLDODECYL LAUROYL GLUTAMATE, COPERNICIA CERIFERA CERA. 
#07
 
#17 
 
#32
 Plusy
image Duża różnorodność w dostępnych kolorach
image Ładne wykończenie
image Bardzo dobra pigmentacja
image Długo i dobrze się utrzymują
 Minusy
image Mogą być troszkę tępe w rozprowadzaniu

Podsumowanie:
Pomadki bez problemów wytrzymują na ustach kilka godzin bez poprawek wciąż dobrze wyglądając. Używam ich zawsze kiedy chcę mieć pewność, że moje usta będą wyglądać dobrze przez dłuższy czas, a nie będę miała nawet chwilki na ich poprawienie. Ogromną zaletą są też piękne i dobrze wykonane opakowania, jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby same otworzyły się w torebce. Producent wspomina, że odżywiają i nawilżają usta- takiego efektu zdecydowanie nie doświadczyłam, ale też się go nie spodziewałam. Krótko mówiąc, bardzo je lubię i z pewnością w przyszłości kupię inne kolorki.
A Wy macie zamiar je wypróbować? A może już próbowaliście? Co o nich myślicie? Chcecie mi polecić inne szminki, które lubicie? Koniecznie podzielcie się wszystkimi odczuciami w komentarzach! 

21 komentarzy:

  1. Świetny post! Mam 01 i 16 są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokochałam ostatnio te szminki!

    OdpowiedzUsuń
  3. 27 ma bardzo ładny kolor. :D Sama nie mam szminek z GR, bo w sumie rzadko jakichkolwiek używam. :P

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda one są świetne. Ja mam kolor nr 28, tak wiem dość nietypowy ale kupywałam na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przymierzam się do zakupu tego kolorku! <3

      Usuń
  5. Posiadam kilka szminek Golden Rose w swojej kolekcji, ale zdecydowanie wolę ich kredki. :) http://stop-wasting-oxygen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki też są bardzo kuszące, ale konieczność strugania mnie bardzo odstrasza :D

      Usuń
  6. Nie używam szminek ale kolorki, które tu zaprezentowałaś są śliczne *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie szminki z Golden Rose są najlepsze :)
    zapraszam do mnie > http://szanellaa.blogspot.com/2016/04/all-i-need-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie bardzo lubię tę firmę. Sporo kosmetyków z niej używam i myślę, że pora w końcu sprawdzić pomadki na własnej skórze :)!
    Zapraszamy :) http://laviciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne są te pomadki, muszę je znaleźć u mnie w galerii :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 032 jest piękna! Myślałam właśnie nad pomadkami GR w kredce, ale jeszcze się waham, bo kuszą mnie matowe pomadki w płynie Jeffree'iego Star.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kusi nas to samo! :D Osobiście nie mogę się przekonać do tych w kredce przez konieczność strugania ;p

      Usuń
  11. Bardzo fajnie odpisujesz, aż zachęcasz do kupna przyjaciółce

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory, najbardziej urzekła mnie ta 1 pomadka.

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam jeszcze ani jednej z nich, jednak nie jestem jakoś przekonana, chociaż może w końcu się skuszę :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. 032 wygląda świetnie!

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie mam zamiar kupić jedną z tych matowych pomadek. Bardzo dużo świetnych recenzji o nich słyszałam i chyba się skuszę. :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 32 jest prześliczna, uwielbiam produkty do ust z Golden Rose. Są po prostu cudowne! :)

    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.nl/2016/05/room-decor-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolorki, ja posiadam ostry róż nr 08 i zgaszone bordo nr 14 i nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: