poniedziałek, 14 marca 2016

Szminki Makeup Revolution Amazing Flashing & Make It Right

W ostatnim czasie wypróbowałam wiele różnych produktów do ust, więc możecie spodziewać się jeszcze kilku recenzji związanych z tym tematem. Tym razem światło pada na szminki z Makuep Revolution.
 

Cena (za sztukę): ok. 5 zł
Pojemność: 3,8 g
Ważność: 12 miesięcy
Używane przez kilka miesięcy
Dostępność: W drogeriach internetowych, ale można dorwać je również w niektórych drogeriach stacjonarnych takich jak Kosmyk czy Pigment.
Opis ze sklepu w którym ją kupiłam(link)
Jedwabista, wysoko napigmentowana, połyskująca pomadka do ust, dzięki czemu pełnię koloru osiągniesz już przy pierwszym pociągnięciu.

 Moje odczucia
Ciężko jest oczekiwać czegoś cudownego od pomadek za 5zł, ale po przeczytaniu wielu przychylnych recenzji pomyślałam, że to może być coś naprawdę fajnego w niskiej cenie.
 Make It Right
 
 
 
Amazing Flashing 
 

Plusy
Bardzo ciekawe kolory np. niebieski
Sposób pokazania kolorów szminek w opakowaniach
Niska cena
Połysk
Łatwość w rozprowadzaniu
Dobra pigmentacja
Minusy
Bardzo nieładnie zbierają się w załamaniach ust
Szybko się zjadają
Mam wrażenie, że ślizgają się po ustach i rozlewają
Opakowanie nie jest zbyt trwałe, a napisy się ścierają
Mają zapach, który nie każdemu będzie odpowiadał 

Podsumowując
    Osobiście nikomu nie poleciłabym tych szminek w codziennym makijażu kiedy gdzieś wychodzicie i chcecie ładnie wyglądać. Po godzinie Wasze usta będą wyglądać nieestetycznie, a i zaraz po nałożeniu efekt nie jest zbyt ładny. Myślę, że lepiej zapłacić kilka złotych więcej, kupić coś co się lepiej sprawdzi, czuć się komfortowo i nie zastanawiać czy szminka już spłynęła z ust czy nie. Jeśli jednak potrzebujecie tylko ciekawe kolory do zdjęć i nieważna jest dla Was trwałość to mogą się Wam świetnie sprawdzić. Zdjęcia mogą wybaczyć tym szminkom ich mankamenty. Mogą być też fajne do próby tego jak czujecie się w konkretnych kolorach szminek. Dla mnie to jest jednak taka typowa tania szminka i zachowuje się dokładnie jak inne tego typu produkty, które testowałam. Kosztuje 5 złotych i jest tyle warta, ani więcej ani mniej. Oceniając ją jak każdą inną szminkę- słabo, ale biorąc pod uwagę cenę, myślę że można się pobawić. Ja kolejnych raczej nie kupię (chociaż ten niebieski kolor bardzo mnie zaciekawił).

Zdjęcia robiłam jakiś czas po pomalowaniu się i widać jak fioletowa szminka nieładnie się zebrała. Musiałam ją trochę rozetrzeć ponieważ wyglądała tragicznie.
A Wy co o nich sądzicie? Chcielibyście je wypróbować, a może już macie to za sobą? Koniecznie podzielicie się ze mną swoją opinią!

15 komentarzy:

  1. One chyba mają na zakrętkach błyszczyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wpadłam na pomysł odkręcenia góry zakrętki i się udało! Wydaje się to być raczej próbka szminki :D Również pozdrawiam <3

      Usuń
    2. W szminkach z MUA też są takie "próbki" i też długi czas myślałam, że to jest po prostu pokazany kolor :D

      Pozdrawiam!
      http://crybb-x.blogspot.com/

      Usuń
  2. Myślałam, że te szminki będą lepsze... No cóż, nie zawsze się sprawdza. A szkoda, bo fiolet ma na prawdę ładny odcień :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie jestem w trakcie szukania jakiejś dobrej, czarnej szminki. By mogła urozmaicić mojej stylizacje. Nie znasz może żadnej właśnie w tym kolorze?
    Bardzo podoba mi się Twój blog, chociaż trafiłam tu pierwszy raz. Obserwuję! <3

    gorzkaczekoladax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci polecić szminki z Golden Rose z tego co się orientuję posiadają czarny odcień (niestety tego akurat nie posiadam, więc nic więcej Ci o nim nie powiem), nie są one drogie i bardzo dobrze się sprawują. Są to jednak matowe szminki i nie wiem czy takie wykończenie Ci odpowiada ;) Ich minusem jest to, że mogą wysuszyć trochę usta. Jest mnóstwo ludzi którzy się nimi zachwycają, ale są też tacy, którym się nie sprawdzają, osobiście jestem ich fanką. Mam nadzieję, że pomogłam i witam Cię w naszej małej internetowej rodzinie! <3

      Usuń
    2. Ja mam czarną z GR i jak inne ich szminki naprawdę polecam to tej nie, nie ma uczucia wysluszecia ale jak na czarną jest słabo napigmentowana i niezbyt trwała, aktualnie również poszukuję czarnej ale mi jest potrzebna dobrze kryjąca, można kupić lecz szału nie robi :)

      Usuń
  4. Polecam Ci szminki z golden rose. Te matowe są bardzo trwałe, są też nawilżające w pięknym fioletowym odcieniu <3

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy zachwycający! Przepięknie wyglądasz <3

    Początkowo pomyślałam, że fioletowa szminka nie w moim stylu ale jak zobaczyłam ten świetny gradient to jednak stwierdzam że jest okej :D

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam o nich juz wiele i zadnej rewelacyjnej uwagi. wszyscy narzekaja na mala trwalosc i ze nadaja sie tylko na zdjecia...

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory fajne ale chyba wolałabym poszukać trochę lepszych jakościowo

    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tej cenie polecam essence :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie sprawa jest dość oczywista - fakt tanie kosmetyki mogą być dobre ale jednak wykonanie trochę kosztuje więc za tanie na pewno się nie będą dobrze sprawować tak jak te z wyższej półki.
    Może gdyby je obrysować konturówką byłoby lepiej?
    http://nekoworlds.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: