poniedziałek, 28 marca 2016

Recenzja soczewek BUNNY COLOR B100 GRAY

Czas na już trzecią recenzję szarych soczewek, tym razem padło na najciemniejsze jakie do tej pory miałam. Jeśli jesteście ciekawi jak te cudeńka prezentują się na oczach i co o nich myślę, zapraszam Was do dalszej części!

O soczewkach 
Cena: 22$ możesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
Diametr: 14.5  Nadruk: 13.5
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy


Białe światło softboxa
 Światło dzienne
Lampa błyskowa
 

Światło z okna


Soczewka po prawej, mój naturalny kolor oka po lewej (na obu zdjęciach niżej).
 

Wygląd
Soczewki są bardzo lalkowe i raczej nie proponowałabym ich do delikatnych makijaży ponieważ mogą wyglądać dosyć dziwnie. Jestem z nich jednak bardzo zadowolona, ponieważ sprawiają, że moje małe oczy stają się dużo wyraźniejsze. Mimo to na co dzień raczej nikomu nieśmiałemu bym ich nie poleciła, ponieważ są tak ciemne, że przyciągają wzrok każdej napotkanej na ulicy osoby. Jeśli natomiast dobrze czujecie się w dużych, nadających troszkę straszniejszego wzroku soczewkach to są zdecydowanie dla Was.

Wygoda
Są dość średnie, nie czuję ich bardzo na oczach i mnie nie uwierają. Raczej też nie myślę o tym, że je założyłam, ale nie są tak wygodne jak GRANG GRANG GRAY. Nie wyobrażam sobie nosić ich dłużej niż 8 godzin. Dość szybko wysychają, a raczej nie mam tego problemu z innymi soczewkami, niestety przy tych oczy czasem zachodzą mi łzami. 
Podoba się Wam recenzja? Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować?  

Dzięki za przeczytanie i do następnego! 
Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

15 komentarzy:

  1. Jak zawsze śliczna Tssuki! Mimo, iż soczewki rzeczywiście wydają się lalkowe moim zdaniem na zdjęciu z "naturalnym" lookiem wyglądają bardzo dobrze :D Nosiłabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! <3

      Usuń
  2. Mmm wyglądają cudownie :) ja mam zamiar kupić brązowe.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie wraz z szarymi miałam mieć brązowe z tej serii, ale niestety uległy zniszczeniu, ponieważ jedna odkształciła się od słoiczka :c

      Usuń
  3. Te soczewki prezentują się zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz w nich ślicznie. Mają naprawdę fajny kolor.
    Szkoda tylko, że tak szybko wysychają..
    Daje to naprawdę nieprzyjemne uczucie..
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niestety to minus, ale są tak duże, że wole je nosić tylko do zdjęć, więc nie jest to dla mnie aż tak nieprzyjemne, jeśli nie noszę ich dłuższy czas <3

      Usuń
  5. Ładny kolorek :)
    I jaki piękny jednorożec!!
    Mam takiego samego, tylko że z niebieskimi kopytkami i skrzydełkami. Piona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednorożec dziękuje i pozdrawia Twojego! :D Piona!

      Usuń
  6. Jejku! jaka piękna! cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: