poniedziałek, 8 lutego 2016

Bell, Permanent Make-Up Lip Tint recenzja i test

Dziś słów kilka o tintach, które w ostatnim czasie dość często gościły na moich ustach.

  Ta firma nie testuje swoich produktów na zwierzętach
Cena (za sztukę): ok. 11 zł
Pojemność: 5,5gr
Ważność: 12 miesięcy
Używane przez kilka miesięcy
Dostępność: Są w Biedronce, ale Bell ma również swoje szafy w Rossmannie, Hebe i Naturze. Przez internet można kupić je na stronie producenta.
 Opis od producenta
Formuła kosmetyku typu „long lasting” sprawia, że kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji. Specjalne składniki barwią naskórek ust, co gwarantuje efekt przypominający makijaż permanentny. Wybrany kolor po prostu „wtapia się” w usta po aplikacji, zapewniając długotrwały makijaż. Kosmetyk nie ściera się z ust, dzięki czemu nie pozostawia nieestetycznych śladów np. na szklance czy kieliszku. Innowacyjna, lekka formuła, pozbawiona olejków i wosków, gwarantuje też całkowicie nowy, satynowy efekt. Usta wyglądają niezwykle świeżo, naturalnie i kusząco. Dodatkowym atutem jest specjalnie dopasowany aplikator, który umożliwia precyzyjne rozprowadzenie formuły produktu na ustach. (Opis zaczerpnięty ze strony producenta)
Skład
Aqua (Water), Glycerin, Dimethicone, Polyurethane-34, Ammonium Acroloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Sorbitol, Sucrose Laurate, Sucrose Dilaurate, Sucrose Trilaurate, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Linalool, Phenoxyethanol, Mica. [May Contain +/- CI 16035 (Red 40), CI 12200 (Red 33), CI 42090 (Blue 1), CI 45410 (Red 28 Lake), CI 47005 (Yellow 10), CI 77891 (Titanium Dioxide).
Moje odczucia
imageKonsystencja jest wodnista i całkiem dobrze napigmentowana.
imageZapach jest dość mocny, ale po wyschnięciu tintu na ustach nie jest już wyczuwalny.

#5
Pierwszy kupiony i najlepszy z tych które mam, jego kolor jest najbardziej intensywny i też najdłużej trzyma mi się na ustach.
 

#4
Ładny i dziewczęcy kolor, ten również sprawuje się całkiem nieźle. 
 
#2
Najsłabszy tint z całej trójki, chociaż jego kolor po zastygnięciu bardzo mi się podoba to nierównomiernie się nakłada, w niektórych miejscach jest ciemniejszy niż w innych i bardzo szybko się ściera. Gdyby był pierwszym, który kupiłam pewnie nie sięgnęłabym po inne.
 
Plusy
image Kolor rzeczywiście  utrzymuje się dość długo
image Jest sporo odcieni
image Aplikator jest całkiem wygodny
image Produkt wtapia się w usta i nie tworzy lepkiej warstwy
image Jest dobrze dostępny
Minusy
image Po nałożeniu drugiej warstwy robią się plamy
image Bardzo wysuszają moje usta i zaczyna mi z nich schodzić skóra po dłuższym czasie ich używania
image Nierówno schodzą

 Mały teścik
Pocieranie wacikiem nasączonym wodą

Tinty po przeschnięciu
 
Po przetarciu namoczonym wacikiem
kolejne potarcia i efekt końcowy.

Podsumowanie:
Są całkiem niezłe i oprócz jednego koloru, który kupiłam  (#2) nie żałuję. Nie nadają się może do codziennego maltretowania nimi ust, ale można w nich chodzić kilka godzin bez obawiania się, że wszytko zostało zjedzone wraz z poruszaniem ustami. Producent twierdzi, że nie zostawiają śladów na szklankach, jednak niestety z tym się nie zgodzę, zawsze traszkę ich zostaje, mim wszystko jest to efekt dużo mniejszy niż przy szminkach. Osobiście bardzo drażni mnie to jak szybko robią z ust wiór. Nie nadają się dla osób z suchymi ustami, ponieważ idealnie to uwydatnią i podwoją ten efekt. Dalej uważam je jednak za całkiem przydatne produkty i dość często je używam. Myślę, że są warte wypróbowania.

A Wy macie zamiar je wypróbować?
Koniecznie dajcie mi znać czy lubicie takie recenzje i czy chcecie ich więcej! 

TUMBLR/ INSTAGRAM/ FACEBOOK
image

21 komentarzy:

  1. Całkiem niezłe te tinty, chociaż pwoiem, że nie słyszałam o nich wcześniej. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja, fajnie że pokazalaś jak schodzą :3
    Masz prześliczne usta ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! <3 Osobiście średnio je lubię, ale są bardzo plastyczne i łatwo mi zmienić ich kształt :D

      Usuń
  3. ta piątka chyba wygląda najładniej :D
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam czerwony i bardzo go lubię, chociaż moim zdaniem dość krótko trzyma :) Zapewne przez to, iż często bawię się ustami ^^
    https://www.youtube.com/watch?v=x4oi5pze_Lg

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena całkiem fajna, łatwo dostępne, ładnie wyglądają na ustach..
    Gdyby tak nie wysuszyły kupiłabym co najmniej 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie nimi nie powiem. Będę musiała je kiedyś przy okazji wypróbować :)

    http://azjatyckiecukierki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jesuu super ^^ tym bardziej że są tak łatwo dostępne, chyba się skuszę na 4


    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh... Sadly i can't understand anything, but i love all of them so much... How can i get them? I'm from Spain >__<

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę musiała się przejść po nie do Rossmanna :)
    Najbardziej podoba mi się 4 *,*
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo wyglądają świetnie na ustach! Szczególnie pierwszy odcień. Muszę koniecznie wypróbować :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja je bardzo lubię, nie na co dzień, ale raz na jakiś czas z nich korzystam :)

    Zapraszam do siebie:
    http://jvlson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy najładniejszy *_*
    http://cutew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki. Bardzo ładnie prezentują się na ustach :D


    Zapraszam! ⬇ ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, przepraszam że tak się wpycham i jestem trochę nie na temat, ale mam pytanie:
    Może zrobiłabyś kiedyś post dotyczący swoich peruk? Myślę że to całkiem dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie ma sprawy! :D Dziękuję za pomysł! ^^
      Myślałam nad zrobieniem filmiku na ten temat, ponieważ w poście troszkę ciężko wszytko pokazać <3 Co o tym myślisz? Jest może coś czego w szczególności chciałabyś się dowiedzieć?

      Usuń
  15. Niedawno zastanawiałam się nad kupnem jednego z tych produktów i bardzo pomogłaś mi w dokonaniu wyboru :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Jest mi bardzo miło, że przydał Ci się ten post! :D

      Usuń
  16. Dobrze, że nie pozostawia śladów na szklankach/kubkach - strasznie tego nie lubię!

    crybb-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: