środa, 20 stycznia 2016

Śnieżna lalka

Witam Was kochani w pierwszym poście w nowym roku! 
Nie zapomniałam o Was i mam nadzieję, że mnie o to nie podejrzewaliście. Miałam bardzo szalony miesiąc, ale już do Was wracam z nowymi pomysłami i energią! Tym razem zaczniemy od zdjęć, bo one są dobre na wszytko, prawda?

Długo czekałam na śnieg, a gdy tylko go zobaczyłam znikłam w gąszczach kosmetyków i po niedługim czasie (każdy mierzy czas inaczej ;)) miałam zrobione zdjęcia (kochana mamusia). Żeby nie było zbyt pięknie, okazało się, że miałam coś przestawione w aparacie i zobaczyłam to gdy było już za późno. Tak czy inaczej, udało mi się wybrać troszkę zdjęć, odrobinę poprawić kolory i oto co nam z tego wyszło:



 Teraz zobaczycie 2 zdjęcia, które są do siebie bardzo podobne, ale nie potrafiłam zdecydować,  które jest lepsze. Liczę na Wasze głosy w komentarzach! :)

 
 
__________________________________________________________________________
Makijaż oczu
Tutaj widzicie inne ustawienia aparatu (próbowałam wrócić do tych które mam zawsze), ale to dalej nie to. Na podglądzie w aparacie wydawało się ok, ale gdy zobaczyłam je w pełnej okazałości od razu widać było, że to nie to co zawsze. Mam nadzieję, że tym razem wybaczycie mi to kolorystyczne szaleństwo.
Mam nadzieję że zdjęcia się Wam podobały! Jestem bardzo ciekawa, które najbardziej, a które najmniej <3 Dziękuję Wam za wszystkie komentarze! Całusy~

43 komentarze:

  1. wow cudowna sesja jestem pod wrażeniem ze stworzyłas ja sama! :) niestety znam z doświadczenia przeboje z aparatem i niejedna wyrzucona przez to sesje wiec rozumiem ból :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Nie można zapomnieć o mojej mamie, bez której nie miałabym ani jednego zdjęcia :D

      Usuń
    2. Pierwsze lepsze :)

      Usuń
  2. Ale śliczne zdjęcia! Wow! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! <3

      Usuń
  3. Najlepsze zdjęcie jest te ostatnie *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :)
    To drugi mi się bardziej podoba :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jesteś cudowna. A sesja mega. Zostaje na stałe. U mnie również zastaniesz sesje ale raczej stonowane :)) http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo miło mi Cię powitać w naszej internetowej rodzince! <3 Mam nadzieję, że pozostałe posty też Ci się tak spodobają! :D

      Usuń
  6. Jak dla mnie zdjecia boskie! Śliczny makijaż!
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia wyszły niesamowicie, naprawdę. Wyglądasz pięknie, prawie jak z bajki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, dziękuję! <3

      Usuń
  8. Zdjęcia są naprawdę śliczne, a makijaż... Masz moje błogosławieństwo! Jest cudownie :) Co do dwóch "podobnych" zdjęć, powiem Ci, że pierwsze jest lepsze moim zdanie, wyglądasz na nim bardziej "lalkowo" :) Ale oba są bardzo ładne. Wybaczam te kolorystyczne szaleństwo, bo miło się patrzy.
    Pozdrów mamę, jest świetnym fotografem! A sceneria... Mmm :)
    http://rena-uchiha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama również przesyła pozdrowienia i obie bardzo dziękujemy! :D Sceneria to zalety mieszkania na wsi! <3

      Usuń
    2. Zazdroszczę ;3; Chociaż boję się owadów, to od dziecka marzę o mieszkaniu na bezpiecznej wsi ;w;

      PS.
      Zapraszam na nową grupę o Azjatyckich Blogach, gdzie można się reklamować, informować o nowych postach, zadawać pytania, radzić innym i prosić o rady dotyczące blogowania :) https://web.facebook.com/groups/1740553596164412/?fref=ts
      Możesz zaprosić znajomych, jeżeli chcesz, będzie mi bardzo miło! :)

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    A co do tych, które mamy wybrać to jak dla mnie 1 jest odrobinkę lepsze od 2 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają i dziękuję! <3

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoje wpisy! Masz świetne pomysły! Nie przejmuj się zdjęcia są bardzo ładne. A pod koniec bardziej podoba mi się drugie zdjęcia.
    Tak trzymaj! <3

    Zapraszam na nowy post. ↓↓↓
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/2016/01/przytuli-pocieszy-obdarzy-mioscia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ogromnie za miłe słowa, jest mi bardzo miło! :D

      Usuń
  11. To drugie zdjęcie lepsze :D..
    z resztą, wszystkie są świetne.:3

    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sesja zdjęciowa! :) Kocham takie artystyczne zdjęcia ^^

    sakurakotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. troche sle zlałaś z tym sniegiem xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita sesja... Wczoraj szukałam zimowych zdjęć i myslałam o czymś takim:) Magia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia!
    Nie zmarzłaś na takim zimnie?
    Sama miałam w poniedziałek sesję plenerową i w krótkim rękawku trochę (bardzo) zmarzłam.
    Już nieraz byłam na Twoim blogu i podziwiam Cię za Twój własny styl. Wyróżniasz się z otoczenia, ale to jest fajnie!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! <3 Cieszę się ogromnie, że tutaj wracasz :)
      Przyznam, że usiąść na ośnieżonej ławce było ciężko, ale po 5 minutach przyzwyczaiłam się do temperatury i nie było mi już zimno :D
      Również pozdrawiam! <3

      Usuń
  16. wow super zdjęcia bardzo profesjonalne i piękne. fajny pomysł
    Fajny blog.
    Zapraszam do mnie http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna stylizacja jak zawsze <3

    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie da się wybrać jednego zdjęcia, wszystkie są przecudowne <3

    agnieszka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja nie potrafię wybrać! :D

      Usuń
  19. woah... makijaż dosyć oryginalny :D sesja również, mimo wszystko ostatnie zdjęcie w plenerze najbardziej mi się podoba ;)
    Czekam na kolejną stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugie zdjęcie jest jak dla mnie lepsze (odpowiedź na Twoje pytanie) :)
    Piękna sesja i świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie zdjęcia są fenomenalne! Robisz piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna sesja! Zdjęcia są urocze i delikatne. Kocham ten klimat *.*
    Makijaż świetny ;)
    Pozdrawiam
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: