czwartek, 28 stycznia 2016

Recenzja soczewek ELLEN PANDA PM 13 GREEN


Od jakiegoś czasu testuję te soczewki i nie wytrzymałam ani chwili dłużej żeby ich Wam nie przedstawić! Nie wiem jakim cudem nie miałam jeszcze nigdy takiego koloru na oczach, ale już naprawiłam ten błąd, a efekt tego znajdziecie niżej.


O soczewkach 
(Link do soczewek)
Post na temat przesyłki znajdziecie tutaj (zawsze wygląda tak samo).
Cena: 18$ (możesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP")
Diametr: 14mm Nadruk: 13.7mm
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy 

Światło softboxa
Bliżej twarzy

Dalej
 
 Światło dzienne (słabe, zimowe)
 
Lampa błyskowa
Soczewka po lewej, mój naturalny kolor oka po prawej (na obu zdjęciach niżej).
 
 Światło z okna

Wygoda
W pierwszym dniu ich noszenia mimo, że nie odczuwałam dużego dyskomfortu to czułam je na oczach. Jednak później było zdecydowanie lepiej i już w ogóle zapominałam, że je zakładałam.
W "szkolnej" wersji
Wygląd
Bałam się, że nie będzie ich widać na moich ciemnych oczach, ale na szczęście kompletnie się co do nich myliłam i bez problemu je zakryły. Pożałowałam, że wcześniej nie pomyślałam o zielonych soczewkach, bo teraz bardzo konkurują z moimi ulubionymi na co dzień- GRANG GRANG GRAY. I jak tu się zdecydować które założyć?! Wracając do tematu, to jedyną wadą jaką widzę w ich wyglądzie jest to, że dość mocno odcinają się od naturalnego koloru tęczówki, ponieważ brakuje im delikatnego przejścia między kolorami.


Mocniejszy makijaż
(Jestem też bardziej oddalona od lampy i mam inne ustawienie aparatu, które niestety troszkę zgasiło mi kolory.)



Podsumowując, są cudowne i kompletnie się od nich uzależniłam. Przyznam, że nie codziennie chodzę w soczewkach, ale teraz zakładam te cudeńka gdy tylko mam okazję to zrobić (czyli poza dniami w piżamie).
 
Podoba się Wam recenzja? Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować?  
Dzięki za przeczytanie i do następnego!  
Uwielbiam Was, buziaki! <3 

25 komentarzy:

  1. Soczewki zawsze mi się podobały, ale nie wyobrażam sobie ciała obcego w oku. ;)
    Podziwiam u innych i tyle mojego.
    Pięknie Ci w różowych włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię nosić różowe peruki <3 Też sobie kiedyś nie mogłam wyobrazić tego żeby włożyć sobie coś do oczu, więc wiem o czym mówisz :D

      Usuń
  2. Rewelacyjna peruka :) Możesz zdradzić gdzie nabyłas ? :) Uwielbiam kolorowe soczewki, sama często sięgam po Big eyes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale jest to jedna z gorszych jakie posiadam, strasznie się plącze i puszy, przez co jest w warkoczach, których nawet nie ośmielę się rozwiązać ;/ Kupiłam ją na jakiejś randomowej aukcji na ebayu, ale można tam często znaleźć też świetnej jakości peruki w niskich cenach (niestety często to loteria) :D

      Usuń
  3. Te akurat nie przypadły mi do gustu /: nie podoba mi się to ich mocne odcięcie od twojego koloru tęczówki, może u kogoś z niebieskimi oczami wyglądało by to lepiej ale na twoich oczach według mnie są na nie.

    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście pewnie u kogoś z jasnymi oczami wyglądałby znacznie lepiej :D

      Usuń
  4. Zawsze marzyłam o kolorowych soczewkach, ale ze względu na moją dość dużą wadę wzroku jestem skazana na te "normalne". Moim zdaniem pasują Ci, choć faktycznie to odcięcie od Twojego koloru oczu jest trochę duże.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, te są chyba moimi nowymi ulubionymi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mamy podobne gusta! <3

      Usuń
  6. Wow ! Super te soczewki i świetny blog ;)
    Pozdrawiam =D

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Naprawdę ślicznie w nich wyglądasz :).

    http://cutew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zaglądać na Twojego bloga, jest cholernie wyróżniający się, to w nim uwielbiam :)

    selfisshgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi szalenie miło to słyszeć, takie komentarze bardzo motywują mnie do dalszego doskonalenia tego co robię! <3 Bardzo Ci dziękuję! :D

      Usuń
  9. Jeju, jakaś ty śliczna *w*
    A soczewki przeurocze! Akurat szukam brązowych, więc raczej nie skorzystam, ale tobie w nich śliczne ♥
    http://rena-uchiha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale jak się domyślasz to jak wyglądam jest efektem wielu czynników nie wynikających z naturalnej urody! :D Jeśli szukasz brązowych, to może zainteresować Cię ta recenzja http://pastelpig.blogspot.com/2015/10/soczewki-beauty-eyes-fresh-brown.html <3

      Usuń
  10. Uroczo w nich wyglądasz. ;)
    Zawsze chciałam nosić soczewki, ale mam taką jakby barierę. Boje się jakiegokolwiek kontaktu obcego ciała z okiem... :x

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Rozumiem o czym mówisz, też tak kiedyś miałam i długi czas minął zanim zamówiłam swoje pierwsze soczewki :D

      Usuń
  11. Ale jesteś śliczna! Podoba mi się twoja szkolna wersja. :D Soczewki super!
    zapraszam -> nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podoba :D

      Usuń
  12. Soczewki piękne i w tej takiej kolorowszej wersji wyglądasz bardzo uroczo! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. soczekwi są piękne, ja osobiście nigdy nie miałam, ale wyglądają ciekawie ^^
    zapraszam do mnie > http://szanellaa.blogspot.com/2016/02/czasami-obca-osoba-jest-blizsza-niz.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju sliczne <3 mam bardzo podobne fioletowe

    Jeszcze takie pytanko od czapy jakich cieni do powiek uzywasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Tutaj używałam cieni TECHNIC Electric Beauty <3

      Usuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: