piątek, 18 grudnia 2015

Recenzja soczewk "GRANG GRANG GRAY"

 
Hejka naklejka!
imageDoczekaliście się kolejnej recenzji soczewek do naszej małej bazy! Mam nadzieję, że tym razem ten post także okaże się dla kogoś pomocny w wyborze soczewek. Nie przedłużam i zapraszam Was do dalszej części!  



imageSklep i przesyłka/5
Wszystko opisałam tutaj  (zawsze przebiega to podobnie)!
O soczewkach 
(Link do soczewek)
Cena: 15$ (możesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP")
Diametr: 14.2 Nadruk: 13.7
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy



imageA tak wygląda opakowanie do tych soczewek i jego zawartość! image

image Lampa błyskowa.
imageŚwiatło lampy studyjnej.


 imageLampa błyskowa + lampa studyjna.
 
image Soczewka po lewej, moja naturalna tęczówka po prawej.
 


imageTym razem zaskoczę Was też troszkę innym makijażem! W środy mam na późniejszą godzinę do szkoły i mogłam zrobić dla Was kilka zdjęć!image

imageŚwiatło z okna.
 imageŚwiatło lampy studyjnej.

Wygoda
Soczewki są całkiem wygodne, nie uwierają mnie i raczej nie myślę o tym, że mam je na oczach.  Nie są natomiast tak wygodne jak BUNNY 3 COLOR GRAY, ale chodzenie w nich 8-9 godzin nie sprawia mi żadnego problemu.

Wygląd
imageNie wyglądają zdecydowanie tak naturalnie jak BUNNY 3 COLOR GRAY , ale jeśli czytaliście ich recenzję to wiecie, że wolę troszkę większe soczewki, czyli dokładnie takie jak te. Są też idealnym rozwiązaniem jeśli ktoś ma małe oczy (jak ja) i chciałby je troszkę powiększyć przy okazji zmieniając też ich kolor.  Osobiście bardzo lubię na co dzień makijaże w odcieniach szarości, więc te nowe zdobycze niesamowicie mi do nich pasują!
imagePodsumowując jeśli chodzi o te soczewki jestem zdecydowanie na tak i pewnie kiedy skończy się im termin ważności to zamówię drugą parę (chyba, że inna para podbije mi do tego czasu serce)!

*Derpik*
image Tym razem chciałam Wam pokazać, jak soczewki prezentują się z mniejszą ilością makijażu. Często byłam pytana też o zdjęcia tego jak wyglądam bez peruk i charakteryzacji, mam nadzieję, że zaspokoiłam Waszą ciekawość! Kiedyś z pewnością zobaczycie mnie jeszcze bez soczewek i makijażu- a wtedy się zdziwicie! Hihihihi image

 
imagePodoba się Wam recenzja? Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować?  W której wersji się Wam bardziej podobam? image
imageDziękuję Wam za to, że jesteście, czytacie, komentujecie i wysyłacie mi wiadomości! image
Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

46 komentarzy:

  1. Ojej, to Twoje prawdziwe włosy? Piękne *.* takie gęste ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak prawdziwe! :D Dziękuję bardzo <3 Rzeczywiście są bardzo gęste, a że mam dość wąskie ramiona to w przylegających bluzkach wyglądam jakbym miała taką dużą głowę! :p

      Usuń
  2. Mi tam podobasz się we wszystkich wersjach.
    Nie ważne czy masz perukę, soczewki czy makijaż - dla mnie cały czas jesteś tą samą uroczą Tssuki:))
    A soczewki są bardzo ładne, ale wcześniejsze bardziej mi się podobały c:
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej! Jest mi bardzo miło! Dziękuję! <3

      Usuń
  3. Wspaniała kolekcja soczewek :D We wszystkich Ci ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty ładnie wyglądasz! *,* Jak dla mnie wyglądasz świenie w tych soczewkach! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam soczewki, ale nie mogłabym ich nosić. Bałabym się "grzebać" sobie w oku. Jak zobaczyłam kiedyś twój post myślałam, że to twoje naturale włosy (głupia ja) :D jeśli masz ochotę wpadnij do mnie http://mojewlasne5minut.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego bałam przed pierwszym zakupem soczewek, ale okazało się to prostsze niż się wydawało! :D Chciałabym mieć takie włosy, ale raczej ich nie będę tak farbować, bo odrosty są dla mnie wystarczającym zniechęceniem! :D

      Usuń
  6. Świetny post i super soczewki! <3
    http://swiatwedlugiwi.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w tych soczewkach! A no i fajnie było cię zobaczyc bez tych wszystkich peruk, soczewek itd.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Soczewki mam na każdym zdjęciu na którym jest cała twarz! :D

      Usuń
  8. Strasznie podobają mi się soczewki, ale zawsze się boję zakładania i ściągania dlatego nie kupuję, bo mam jakiegoś stracha XD

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam długi czas, ale kiedy się przełamałam okazał się to banalnie proste (przede wszystkim ściąganie) <3

      Usuń
  9. Obserwuje ;)
    Cudowne zdjecia i wspaniale wpisy ;*
    Jesteś super ;)

    http://maaziix33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło! <3

      Usuń
  10. Jak da mnie - są genialne. Zawsze zastanawiam się, jak robisz zdjęcia z fleshem XD poza tym masz bardzo łady naturalny kolor oczu ^-^
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Na potrzeby bloga rozwinęłam tę umiejętność, ale na początku miałam spore problemy żeby nie zamykać oczu ;p

      Usuń
  11. Byłam dziś właśnie u okulisty i pytalam sie na temat soczewek. Coś tam sie dowiedziałam, ale mimo wszystko strasznie sie boje tego ściągania i zakładania soczewek, wrrr... Bardzo ładne zdjęcia :)

    WESOŁYCH ŚWIĄT :) !!

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Też się bałam długi czas, ale kiedy się przełamałam okazał się to banalnie proste (przede wszystkim ściąganie) <3 Wesołych Świąt! <3

      Usuń
  12. Heheh świetny i słodziaśny blog :P Wesołych Świąt!
    https://gadagadula.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Wesołych świąt! <3

      Usuń
  13. Jak tu cudownie, zakochałam się w tym różu *,*
    Według mnie w obu wersjach wyglądasz świetnie i mogę pochwalić twoją grzywkę bo mam praktycznie taką samą :D

    Wesołych świąt! :*
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Hahah, grzywki górą! :D

      Usuń
  14. Ślicznie wyglądasz niezależnie od wersji :)

    Wesołych Świąt, kochana !

    http://wearealive111.blogspot.com/2015/12/christmas-preparations-diy.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Wesołych Świąt! <3

      Usuń
  15. Ojjeku ten róż jest cudowny ! Strasznie mi się podobają te różowe brwi :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rany, jesteś przeurocza!
    A soczewki wyglądają ciekawie, mają fajny kolor :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne te soczewki, świetne zdjęcia.
    Wesołych świąt!
    Zapraszam do mnie- Not Always Normal♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^
      Wesołych Świąt! <3

      Usuń
  18. super soczewki, przesłodki blog. Zostaje na dłużej. :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super soczewki :) Moim zdaniem zdecydowanie ładniejsza jesteś w naturalnej wersji, ale z peruką i makijażem nie jest źle.
    Ania Podlecka - klik!
    Natchniona Słowami - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w obu wersjach czuję się dobrze, chociaż różnokolorowe peruki bardziej pasują do mojej osoby ;D

      Usuń
  20. Mi bardziej sie podobasz w tej pierwszej, uroczej wersji, ale naturalnie tez wyglądasz pięknie. Ładnemu we wszystkim ładnie.
    Świetne sa te soczewki, moze sie na nie skuszę. :)

    MOJ BLOG ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale zapewniam Cię, że bez makijażu, lamp i filtrów wcale taka ładna nie jestem ;D

      Usuń
  21. świetne są może sie w końcu przekonam do soczewek,bo się ich bałam!
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie ma się czego bać! :D

      Usuń
  22. Ostatnio na blogu też opublikowałam recencenzje soczewek kolorowych :)
    Moje jednak nie wyglądają tak naturalnie jak Twoje , także mogę śmiało powiedzieć że Twoje wyglądają lepiej :) W kolorowych soczewkach denerwuje mnie tylko to że kiedy jest pełne światło widać różnice między naszymi naturalnymi kolorami a kolorem soczewki :)
    Zaczęłam obserwować , mam nadzięję że się odwzdzięczysz :)
    Pozdrawiam
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy widzę jakąś twoją stylizację od razu wiem że to ty, a bez peruki to już w ogóle bym cię nie poznała.

    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: