czwartek, 3 grudnia 2015

Mała recenzja bransoletek

Hej pysiaczki misiaczki!
Tym razem przygotowałam dla Was króciutką recenzję bransoletek z Milk Tea.
Przesyłka przyszła w kilka dni, więc jeśli nie lubicie czekać, lub chcecie kupić coś szybko na prezent dla przyjaciółki to mogę Wam polecić ten sklep. Musicie się jedynie dopytać ile będzie trwało wykonanie i wysłanie Waszej bransoletki. Dodatkowo z tego co się orientuję do 28 grudnia trwa tam przecena. Więcej informacji znajdziecie na ich stronce.




Jak widzicie obie bransoletki prezentują się bajecznie. Osobiście bardzo podoba mi się to połączenie kolorów. Widziałam tego typu biżuterię dość często i przyznam Wam, że czaiłam się i czaiłam aż w końcu mam te cudeńka na rękach!
 

  Na szczęście wygląd to nie wszytko i bransoletki mogą pochwalić się też dobrym wykonaniem. Żyłka jest całkiem dobra i rozciągliwa, więc bez problemu przeszła moje testy wytrzymałości. Jeśli chodzi o koraliki to lakier z nich nie odpryskuje i raczej nie powinien (sprawdziłam).

Ta sztuka szczególnie podbiła moje serce. Uwielbiam takie spersonalizowane ręcznie zrobione rzeczy!

 
Mały minusik bransoletek, który widzę to rozmiar- są na mnie trochę za duże. Często zdarza mi się coś takiego, ponieważ mam dość drobny nadgarstek. Jeśli też miewacie podobny problem, to powinniście wspomnieć o tym przy zamówieniu i wtedy na pewno dogadacie się na mniejszą lub (jeśli macie na odwrót) większą sztukę.
Podsumowując, mogę je Wam polecić z czystym sumieniem. Myślę też, że są fajnym pomysłem na prezent dla bliskiej koleżanki lub przyjaciółki, bo możecie  na nich umieścić jakieś związane z Wami napisy.

 
A Wy z jakim napisem chcielibyście bransoletkę? Podobają się Wam te cudeńka? Obdarowalibyście kogoś taką? 

Jeżeli chcecie być informowani o postach na bieżąco zapraszam na fanpage!
Kawaii graphics

17 komentarzy:

  1. są mega słodkie ! <3
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również! wyjątkowo można sie poczuc majac spersonalizowana :) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/12/sherry-london.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju bransoletki są przesłodkie!
    I na zdjęciu nie wyglądają na za duże, więc spokojnie.
    Trochę szkoda z tym rozmiarem, no ale.. nadrabiają to swoją cukierkowością :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki cudne! *o* Kolory obłędne!
    http://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletki wyglądają bardzo fajnie :) jak takie małe cukierki :3
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo podobają mi się takie bransoletki, zastanawiam się nad zrobieniem takiej
    własnoręcznie.
    Na pewno umieściłabym na niej inicjały moje i ważnej mi osoby oraz moją nazwę :)

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobisz sobie taką bransoletkę koniecznie pochwal się tutaj efektem! <3 Powodzenia! :D

      Usuń
  7. Śliczne takie cukierkowe ! BOMBA!~Idealna dla przyjaciółki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są przesłodkie! Sama bym chętnie taką dostała :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne <3 chyba się skuszę, bo właśnie zaczynam bawić się z decorą, a one będą idealne do tego stylu.

    moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bransoletki niczym kolorowe cukierki :)

    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastelowy blog?
    Od razu mi się spodobało!
    Uwielbiam pastelowe kolory (i nie tylko) i urocze rzeczy ^^
    Bransoletki wyglądają ślicznie, niczym z bajki ^^
    Pozdrawiam~
    http://jakpieszkotem-amozeniekoniecznie.blogspot.com/2015/12/list-do-mikoaja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Jest mi bardzo miło! <3

      Usuń
  12. Cukierkowe bransoletki! Bardzo kojarzą mi się z wakacjami. Ja wolałabym zdecydowanie bardziej stonowane kolory, aby pasowały do codziennych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowita ! :D przeczytałam kilka Twoich postów i jestem mile zaskoczona :) A bransoletki są świetne :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej! Bardzo dziękuję, nawet nie zdajesz sobie sprawy ile radości mi sprawiasz tym komentarzem! Pozdrawiam i wysyłam buziaki! <3

      Usuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: