niedziela, 15 listopada 2015

Recenzja soczewek BUNNY 4 COLOR OG14 RED

 Cześć skarbeczki! 
Jak się macie? Mam nadzieję, że ten jesienny czas nie wpływa źle na Wasz humor!

Niedługo będziemy tu mieli niezłą bazę recenzji soczewek i baaaardzo mnie to cieszy! Mam nadzieję, że takie posty są dla Was przydatne lub inspirujące! Zastanawiam się też czy nie przydałby się Wam taki, który wyjaśniłby jak to jest z tymi soczewkami i odpowiedziałby na Wasze pytania, które czasem się pojawiają. Jeśli macie jakieś wątpliwości to proszę napiszcie je w komentarzu, a ja postaram się na nie odpowiedzieć w innym soczewkowym poście!


Sklep i przesyłka/5
Przesyłkę już opisywałam (zawsze wygląda tak samo), odsyłam Was tutaj
Tym razem soczewki przyszły w pudełeczku, które tak lubię (zmienił się tylko obrazek) i słoiczkach. 
A tak prezentują się po wyciągnięciu ze słoiczków.
 
O soczewkach 
BUNNY 4 COLOR OG14 RED(Link do soczewek)
Cena: 22$ (obecnie są przecenione na 18$) możesz też użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
Diametr: 14.5mm Nadruk: 14.2mm
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy 

 Światło z okna
(dalej)
 
(bliżej)
 
Lampa błyskowa
 
Soczewka po prawej, mój naturalny kolor oka po lewej. Światło dzienne.
I troszkę makijażu w (niestety) słabym świetle.
Wygoda /5
Są dla mnie bardzo wygodne. Już za pierwszym noszeniem przeszły spory test, bo chodziłam w nich zdecydowanie za długo i to w niezbyt sprzyjających warunkach, a moje oczy zupełnie nie odczuwały dyskomfortu. Nie mam żadnych zastrzeżeń.

(Chciałabym zawsze tak łapać światło jak na tym zdjęciu, bo wtedy jedyna edycja, którą muszę zrobić to podpis)
Wygląd /5
Są to bardzo nienaturalnie wyglądające soczewki i nawet nie należy od nich oczekiwać czegoś innego. Dają piękny laleczkowaty efekt. Są idealne jeśli ktoś chciałby pobawić się w żywą lalkę. Bardzo lubię soczewki, które zależnie od światła wyglądają zupełnie inaczej, te właśnie takie są. Świetne jest też to, że ładnie pokrywają moje ciemne oczy, a ich wielokolorowość daje na nich niesamowity efekt.


Podsumowując odnalazłam swój ideał, więc pewnie często będziecie mnie w nich widywać!

Crop top: Jest z pierwszego sklepu z ubraniami, który znajdziecie w zakładce "RABATY"
Podoba się Wam recenzja? Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować?  Lubicie takie nienaturalne kolory?
 
Dziękuję, że jest Was wciąż coraz więcej w naszej internetowej rodzince! Dziękuję też za każdy komentarz, który po sobie pozostawiacie!~

Insatgram/ Tumblr/ Facebook 

Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

29 komentarzy:

  1. Z daleka nie wygląda aż tak nienaturalnie. Mnie się bardzo podobają, szczególnie na Tobie, bo "Twój wygląd ma osobowość" XD czy coś... nie wiem jak to opisać. :) Btw, czy kiedyś pokażesz nam Twoje włosy? :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim makijażem jeszcze nie widać tej różnicy, ale kiedy założyłam je do swojego codziennego makijażu wyglądałam dość alienowo :D Moje włosy znajdziesz tutaj: http://pastelpig.blogspot.com/2015/06/makijaz-inspiracja-romantic-gyaru-i.html , https://www.instagram.com/p/8YTkyRFP65/?taken-by=tssuki_no , https://www.instagram.com/p/4HkwwYlP8v/?taken-by=tssuki_no i https://www.facebook.com/tssukino/photos/pb.472355979586752.-2207520000.1447593117./520720668083616/?type=3&theater <3 Myślę, że kiedyś jeszcze zrobię jakiegoś posta bez peruki, ale często nie mogę okiełznać grzywki <3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Ja jakoś boję się spróbować włożyć soczewki :)

    Zapraszam do mnie zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim kupiłam soczewki też się przez kilka lat bałam ich zakładania <3

      Usuń
  3. Śliczne te soczewki! Ja bardzo lubię takie nienaturalne kolory ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Wyglądasz w nich nieziemsko! *o* Cudna koszulka!
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają przesłodko.
    To chyba (moim zdaniem) najlepsze soczewki jakie masz :))
    Śliczne, no i (jak napisałaś) mega wygodne, więc idealne!
    Zazdroszczę.. :D
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Taak zdecydowanie najlepsze i najbardziej do mnie pasują :D

      Usuń
  6. Ojeju! Jak ja uwielbiam Twoje posty! Masz świetne charakteryzacje i pomysły!
    A co do postu- jak zawsze świetny! Piękne soczewki oraz bluzka <3

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna recenzja i świetne soczewki, jednak mi się bardziej podoba Twoje oczko bez soczewki.:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Osobiście nigdy nie przepadałam za swoimi oczami :/

      Usuń
  8. Świetne soczewki.
    Wyglądasz w nich mega, serio ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow Twój blog ma taki fajny klimat! Soczewki są świetne, ale z daleka wyglądają całkiem naturalnie :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 W rzeczywistości dają dość dramatyczny efekt :D

      Usuń
  10. Twoje naturalne oczy są na prawdę piękne! Jednak te soczewki również bardzo fajnie wyglądają :) Takich w sumie jeszcze nie widziałam, dają bardzo fajny efekt :D A no i śliczny makijaż :) Zostaję tutaj na dłużej, bo bardzo podoba mi się twój styl ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Bardzo mi miło, witam w rodzinie <3

      Usuń
  11. Chętnie wypróbowałabym jakieś kolorowe soczewki :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajecznie wyglądasz! :)
    Nigdy nie miałam okazji nosić kolorowych soczewek, ale może kiedyś na nie się skuszę :)

    Buziaki, Ila :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam to pierwsze zdjęcie!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2015/12/december-date-outfit.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: