czwartek, 5 listopada 2015

Recenzja dodatków z Kokopie

 Cześć słodziaki pluszaki!
Jakiś czas temu na Instagramie napisał do mnie sklep, który zaproponował mi bycie modelką dla ich biżuterii i dodatków. Pewnie  domyślacie się jak bardzo się ucieszyłam, ale dodam do tego, że napisał do mnie jeden ze sklepów, w którym kiedyś byłam wręcz zakochana. Oczywiście nie obawiajcie się, moja recenzja (jak zawsze) będzie pokrywać się w 100% z tym co myślę.
No to zaczynajmy!
Przesyłka
Każda paczka przyszła osobno i wszystkie były zapakowane inaczej, ale w większości była folia bąbelkowa. Przychodziły po około dwóch tygodniach jedna po drugiej. Trochę śmieszne było to, że przed moim nazwiskiem był napis "kokopie model" i teraz pani z poczty dziwnie na mnie patrzy.
Pamiętajcie, że na wszytko dostępne w tym sklepie możecie użyć kod "tssukino" na -10% ! <3 (Więcej kodów znajdziecie w zakładce rabaty u góry!)

 
Opaska kocie uszka
Opinia
Jest świetnie wykonana i super urocza. Jak do teraz żadna z perełek nie odpadła i myślę, że nie nastąpi to zbyt szybko, ponieważ są bardzo dobrze przyklejone. Na zakończeniach opaski powinna być jakaś pianka, ponieważ po pewnym czasie trochę wbija się za uszami i to jest jej największy minus.

 
Opaska z czarnymi uszkami 
Opinia 
Uwielbiam ją i czekam na moment, w którym będę mogła w pełni wykorzystać jej potencjał na jakiejś nie-domowej-sesji (śniegu czekam)! Najfajniejsze jest to, że kształt uszek można zmieniać wedle swoich widzimisię, a welon możemy mieć z tyłu lub z przodu co daje mnóstwo możliwości. Drucik wewnątrz uszek wydaje się być porządny i wytrzymały, więc powinien dać radę nadążać za kreatywnością właściciela.
 
Spinki trupie łapki
Opinia
Nie wiem czy zauważyliście, ale bardzo lubię trupie łapki. Po prostu mam do nich jakąś słabość, te stały się moimi ulubionymi przez tą uroczą kokardkę. Co do wykonania, to właśnie ten mały różowy dodatek nie przeszedł testu wytrzymałości i szybko odpadł. Podkleiłam to klejem na gorąco i już jest idealnie.






Opinia
Jest mocna, wydaje się być wykonana z modeliny i polakierowana. Spinka jest bardzo dobrze przyklejona do jajka i porządna. Przyznam się, że nie należę do fanów mody na jajka i nie bardzo miałam pomysł do czego ją dopasować, ale po pewnym czasie stwierdziłam, że jest całkiem urocza.



Chcę się z Wami jeszcze podzielić moimi ulubieńcami z ich sklepu i rzeczami, które mogą Was zainteresować. Nie proszono mnie o to, ale tak bardzo nie mogłam się powstrzymać i myślę, że zrozumiecie dlaczego! 
Pewnie wiele z Was tak jak ja zakocha się w butach... ;D
KOKO Dream murasaki unicorn
Unicorn SlippersBunny Boots hologram high heel boots
Strawberry Pastel Kawaii Cartoon Rainbootshttp://kokopiecoco.com/collections/1044747-shoes/products/13717758-cherry-platform



Podoba się Wam ten sklep? Chcielibyście coś tam zamówić? Co najbardziej skradło Wasze serce? 

Buziaki! Papa!

20 komentarzy:

  1. super są te dodatki, chociaż nie w moim stylu do Ciebie pasują idealnie ! wygladasz super ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ich buty na platformie. Już jakiś czas temu wpadli mi w oko, ale ceny mają wysokie. :<

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spinki trupie łapki są przeurocze! Sama bym chciała takie mieć :))
    Poklikane :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Bardzo mi miło, że chcesz mnie wspierać i pomagać, ale aktualnie nie współpracuję już z żadnym sklepem na klikanie :D

      Usuń
  4. Prześliczne, zwłaszcza te uszka! *.*
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten sklep, obserwuję go na Instagramie. Strasznie mi się wszystko z niego podoba, szczególnie buty i koszulki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mamy te same odczucia! <3

      Usuń
  6. Trupie łapki i jajko wygrały wszystko! <3 No i oczywiście buty *__* Co do Ciebie masz cudowną urodę, wszystkie kolory wlosów pasują do Ciebie idealnie! Sklep jest mega, życzę powodzenia w dalszej współpracy! :)

    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Co do urody to tylko i wyłącznie magia makijażu i odpowiednich zdjęć<3

      Usuń
  7. O jejku! Buty są mega! Chciałambym takie! *o* Ciekawy bardzo sklep! ;D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się je kiedyś mieć! <3

      Usuń
  8. O tym sklepie jeszcze nie słyszałam, rzeczy z niego są urocze i na pewno coś zamówię ^^
    We wszystkim Ci pięknie, a ta spinka jajeczko ... :3

    Pozdrawiam~
    http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję słodziaku! <3
      Życzę udanego wyboru! *w*

      Pozdrawiam cieplusio ^^

      Usuń
  9. UWAGA! ZAMÓWIŁAM TRZY RZECZY Z TEGO SKLEPU DWA MIESIĄCE TEMU I NADAL NIE DOSZŁY, W DODATKU NIE ODPOWIADAJĄ NA MOJE MAILE. NIE POLECAM! A NA RZECZY I WYSYŁKĘ WYDAŁAM 400ZŁ!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: