wtorek, 6 października 2015

Soczewki BEAUTY-EYES FRESH BROWN

&&&。の画像 プリ画像
Cześć moje słodziutkie ciasteczka! 
Jesień już na dobre się wprosiła, więc czas na coś bardziej jesiennego również i w soczewkach!
&&&。の画像 プリ画像


Sklep i przesyłka/5
Z klenspop mam już soczewki, więc zdjęcia tego jak była zabezpieczona poprzednia paczka znajdziecie tutaj. Ta dotarła do mnie po niecałych 2 tygodniach. Tym razem jednak otrzymałam soczewki, które nie były zapakowane w kartonik z dziewczynką i słoiczki.

 


Byłam bardzo ciekawa tego sposobu otwierania, a jednocześnie trochę się go bałam. Na zdjęciach wygląda to jakby była tam tylko jakaś cienka folia chroniąca soczewki, na szczęście okazało się, że jest to gruby plastik. Takie opakowanie otwiera się o wiele łatwiej niż słoiczek, który ma metalowe zabezpieczenie i łatwo się nim pokaleczyć. Minus jest taki, że ze słoiczka można sobie później zrobić ładny wisiorek, a z tego już raczej nie (chociaż wierzę w kreatywność ludzi) no i nie mamy kartonika z dziewczynką.

O soczewkach 
Cena: 18$
(Możesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP")
Diametr: 14.4 Nadruk:. 14.0
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy 
 (Link do soczewek)




&&&。の画像 プリ画像
Żółte światło lampy
 Światło dzienne
Lampa błyskowa (blisko twarzy)
 
 (daleko od twarzy)

Soczewka po prawej, mój naturalny kolor oka po lewej.
 Światło z okna
&&&。の画像 プリ画像
Wygoda /5
Są dość wygodne, ale nie tak jak BUNNY 3 COLOR GRAY. Nie sprawiają mi dyskomfortu, a oczy bardzo szybko się do nich przyzwyczajają i nie łzawią.


&&&。の画像 プリ画像
Wygląd /5
Te soczewki pięknie powiększają oczy i ładnie z nimi współgrają. Kocham ich kolor i nadruk, który nie jest zbyt równy, a dzięki temu lepiej wtapiają się w oczy. Dodatkowo mają ciemną obwódkę, która nadaje wyrazistości, a wygląda troszkę naturalniej niż taka standardowo mocno czarna i równiutka. Możecie być pewni, że zobaczycie mnie w nich jeszcze wiele razy, bo niesamowicie je polubiłam!

&&&。の画像 プリ画像

Mam je założone też na zdjęciach z poprzedniej notki, więc jeśli jeszcze nie widzieliście tutaj jest link.

 &&&。の画像 プリ画像
&&&。の画像 プリ画像
Kocie uszka: klik (kod rabatowy -10% na cały asortyment "tssukino" )

Co Wy myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować?  A może szukacie jakiś fajnych brązowych soczewek?

Dzięki za przeczytanie i do następnego!
&&&。の画像 プリ画像

29 komentarzy:

  1. Po za soczewkami, które niewątpliwie są śliczne... nie mogę się nadziwić, jakiego masz skilla w przyklejaniu dolnych rzęs! Szacun! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Kosztowało to wiele fatalnych prób, a dalej nie zawsze mi wychodzi! :D

      Usuń
  2. Miałam soczewki tej firmy tyle ,ze fioletowe niestety nie polubiły sie z moimi oczami, przyzwyczajona jestem do tych z uwodnieniem 58-60% a tutaj zero przepuszczalności powietrza. Wyglądają zabójczo ale nie kazde oczy wytrzymają taki dyskomfort ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety każde oko jest inne :/ Chociaż czasem miałam soczewki o takich samych parametrach jak te, to i tak nie byłam w nich w stanie chodzić dłużej niż 2h :/ Na szczęście akurat te moje oczy bardzo polubiły :D Dziękuje za opinię! <3

      Usuń
  3. oryginalny blog,obserwuje, zapraszam na mój
    http://eryeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chciałabym mieć takie soczewki, ale mam wadę wzroku, całkiem wysoką i do tego astygmatyzm, więc nie wiem czy mogę je nosić (w sensie czy są to soczewki 0 i czy mogłabym je nosić jednocześnie z okularami, a może da się dostać z tymi wartościami dla wady wzroku?) Btw, czy ta peruka jest sztuczna czy z prawdziwych włosów? Gdzie je kupujesz? :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te soczewki są w opakowaniu, w którym jest tylko jedna moc, ale niektóre soczewki z tego sklepu (te w słoiczkach) mają do wyboru różne wady na każde oko :) Np. http://klenspop.com/en/home/903-twinkle-brown.html
      http://klenspop.com/en/home/480-color-contact-lenses-clouds-brown.html
      Możesz poszukać na ich stronie, bo mają ich baaardzo dużo i wybrać kolor oraz wzór, który Cie interesuje! <3
      Peruka jest ze sztucznego włosia, zazwyczaj kupuje je na eBayu <3

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, że jednak przed zakupem powinnaś skonsultować się ze swoim okulistą czy możesz nosić soczewki <3

      Usuń
  5. Można nosić soczewki kontaktowy i kolorowe naraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie dwie soczewki na oku jednocześnie?
      Myślę, że nawet nie ma takiej potrzeby w końcu są soczewki z wadą :)

      Usuń
  6. Ojeju, ślicznie Ci w nich! Ja noszę okulary i podziwiam osoby, które noszą soczewki. Sama bym się bała nałożyć :D

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Sama długo się bałam zanim w końcu jakieś kupiłam :D

      Usuń
  7. mega fajnie wyglądają, chociaż ja nie preferuję soczewek, stwierdzę nieskromnie, że fajnie bym w nich chyba wyglądał :D
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o soczewkach powiększających oczy ale mam takie duże że sama nie wiem ale może w przyszłości :) A co do bloga to ja go uwielbiam!! Tylko znika mi z niego obserwacja codziennie :D Ale co tam już się uzależniłam od niego i pięknie ci w tych soczewkach tak samo jak w wszystkim innym :D

    http://vikabloguje.blogspot.com/2015/10/da-sie-byc-innym-i-da-sie-to-tolerowac.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana! <3 Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile radości sprawiłeś mi tym komentarzem! <3
      Moim zdaniem soczewki na dużych oczach wyglądają znacznie lepiej niż na malutkich jak moje! :D
      (Pamiętaj, żeby najpierw skonsultować się z lekarzem czy możesz je nosić! <3)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Soczewki lubię, ale raczej u kogoś :) Bardzo ładnie Ci w nich :)
    Bardzo ładny szablon i ciekawy blog - obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeejku, uwielbiam soczewki! Świetnie w nich wyglądasz! :)
    TikiStyle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj, ale jeśli się nie uda to jutro <3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  12. Właśnie kiedyś zastanawiałam się nad zakupem soczewek. Twoje wyglądają i prezentują się swietnie, wiec może skorzystam z rabatu. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś przepiękna *-*
    zapraszam
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczo wyglądasz :)

    http://theparadisecityblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się tematyka twojego bloga, jak i to co w nim opisujesz.
    Także zostaję na dłużej :)
    http://soyouareunreal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: