piątek, 23 października 2015

Konkurs i recenzja produktów z Blippo


 
Cześć kochani! 
Dzisiaj na osłodę i rozjaśnienie tego zachmurzonego nieba panującego nie tylko na dworze, ale często i wewnątrz nas, mam dla Was  recenzję uroczej paczki i konkurs, w którym sami możecie podobną wygrać!



Przesyłka: Dotarła do mnie po około ok. 14 dniach od wysłania. Była lekko wgięta, ale nic nie ucierpiało, oprócz tego, że ciasteczka się pokruszyły. W środku było bardzo dużo styropianów w kształcie E, które miały zapobiec nieszczęśliwym wypadkom.
 
 Ciasteczka o smaku zielonej herbaty
link
Powiem Wam, że nie odgadłabym ich smaku gdybym nie widziała opisu na stronie Blippo. Nadzienie w tych rulonikach było bardzo podobne do tego, które zazwyczaj spotyka się w ciastkach, a wafelek miękki i słodki. Kilka osób, które poczęstowałam czuło właśnie jakiś znany smak, którego nie były w stanie określić. Podsumowując są smaczne i były warte spróbowania, ale nie stały się moimi ulubieńcami. Ich największym minusem niestety było to, że bardzo szybko znikły, ale wiecie jak to jest... ;)
 
 
Tak kocham wszytko co słodkie!
Nożyczki Hello Kitty
Nie wiecie jeszcze jak bardzo uwielbiam Hello Kitty? To mogę się Wam przyznać, że szaleję za tą słodką kotką! Tak, tak wiem, że jestem już dawno w liceum i może troszkę nie wypada zachwycać się Hello Kitty, ale wiecie, każdy ma jakieś słabości! A teraz do rzeczy, nożyczki są dobrze zrobione i w całości metalowe. 
 Bransoletka
link
Wykonana jest okej, żyłka jest mocna, koraliki wyglądają świetnie, ale niestety ciężko jest to uchwycić na zdjęciu. W rzeczywistości kolory lepiej ze sobą współgrają i są jeszcze bardziej pastelowe. Małym minusikiem jest to, że raczej nie nadaje się dla osób o szerszej dłoni czy nadgarstku.
Futrzasty piórnik/ portmonetka
link
Miałam już taki piórniczek i sprawował się świetnie. Jak już wiecie bardzo lubię wszelkiego rodzaju pojemniczki, więc tutaj nie mogło być inaczej. Moja biżuteria i inne drobiazgi skaczą z radości widząc to nowe cudeńko. A ja? No cóż, siedzę i głaszczę jego futerko.


Milusi kochaniusi futrzasty skarbuś




A Wam, która rzecz najbardziej się podoba? Chcielibyście posmakować te ciasteczka? 
 
KONKURS! 
Bardzo się cieszę, że wraz z Blippo mogę zorganizować dla Was konkurs i w ten sposób podziękować Wam moim najcudowniejszym czytelnikom za waszą aktywność oraz wsparcie! Dajecie mi dużo motywacji jak i energii do działania! Mam nadzieję, że uda mi się organizować tu takie konkursy dla Was jeszcze wiele razy! 

Oto co możecie wygrać

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy tylko subskrybować kanały Blippo i moje. Pamiętajcie, że każda subskrypcja to jedna szansa na wygraną, zatem im więcej kanałów będziecie subskrybować tym większa szansa, że to właśnie Wy dostaniecie te rzeczy!

a Rafflecopter giveaway
Mam nadzieję, że konkurs Wam się spodobał i spróbujecie swoich sił!
Trzymam za Was wszystkich kciuki i wysyłam Wam dużo miłości! <3 

 Kawaii graphics
 

22 komentarze:

  1. Chętnie spróbowałabym tych ciasteczek :3 Piórnik najbardziej mi się spodobał :D
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie iwem, czy żeby zasubrykować, trzeba tylkow pisać imie i nicki w tabelki, ale jak tak, to gotowe wszystko :) Jak nie, to poprawie. :) Śliczne ten piórnik! *,* Idelanie pasuje do cb. :)
    Mogę prosić o kliki? http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/10/wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie tak trzeba zrobić <3 Bardzo się cieszę i dziękuję! <3 Powodzenia! <3

      Usuń
  3. Ciekawa jestem smaku tych ciasteczek :D A te nożyczki przeurocze ♥
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, mam ten sam piórnik ♡ jest świetny w dotyku, a ciasteczka też przyszły do mnie pogniecione ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostry <3 To są minusy tego, że paczka ma tyle drogi do przejścia :/ Mój kolega był kiedyś na kilka dni w jednej z tych dużych firm przesyłkowych i mówili, że najlepiej rzuca się tymi paczkami, na których pisze żeby uważać XD

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa smaku tych ciasteczek z zielonej herbaty :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te nożyczki! :D

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddaj mi nożyczki! >.< XD
    Albo ci je kiedyś ukradnę, że nawet nie zauważysz c;
    Nie no, kupię sobie podobne :3
    Bo są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodkie są te rzeczy, jeju. A jakie kolorowe. Zawsze jak wchodzenia na Twojego bloga to się zachwycam ;)

    Blog z bajlowymi i fantasy sesjami zdjeciowymi.
    Nowa sesja zdjęciową pt. "Sensual Fall":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/sensual-fall.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba ten pluszowy piornik, ale z chęcią zasmakowalabym tych ciasteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, uwielbiam tego typu posty :3
    Są przeurocze.

    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. To musi być pyszne! :)
    Świetny blog ;)
    Dobrej Nocy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te ciasteczka wyglądają przepysznie, sama bym je zapewne szybko schrupała :-)

    Blog z sesjami fotograficznymi i nie tylko :-)  
    http://sylw-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocze rzeczy! Najbardziej spodobał mi się piórnik:)
    Obserwuję bo blog jest naprawdę świetny.
    Zapraszam do mnie
    marta-zurawska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka Ty jesteś słodka! Życze dużo uśmiechu na twarzy :)
    http://noweterenymigreny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny blog ! Widać, że wkładasz w to całe swoje serce ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gotowe :)

    majadepp.kontakt@wp.pl
    http://majadepp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: