niedziela, 20 września 2015

Recenzja chińskich pędzli

image
 Cześć kwiatuszki!
Tym razem mam dla Was recenzję pędzli, o których od dłuższego czasu jest bardzo głośno w internecie.


Zamówiłam je tutaj, a to link do pędzelków. Jeśli chcecie wiedzieć jak wyglądała przesyłka i na jakie promocje możecie liczyć odsyłam do poprzedniego posta.


Wygląd i wykonanie
Wyglądają bardzo ładnie, ale to sami widzicie na zdjęciach. Trzonki są dostępne w rożnych kolorach. Rączki są grube i wygodne, a skuwka jest dobrze przytwierdzona.

Włosie
 Pędzle zrobione są z włosia syntetycznego, są miłe w dotyku i dobrze zbite. Myje się je dość szybko, a schną standardowo, zazwyczaj myte na noc rano były gotowe do kolejnego makijażu, ale kilka razy myłam je w ciągu dnia i schły kilka godzin. Nie farbują i nie zauważyłam wypadania włosków. Jednak mam wrażenie, że te białe włoski na końcach chłoną kolor cieni i ciężko to później zmyć (widać to na ostatnim i przedostatnim pędzlu na zdjęciach) .

 

Dobrze sprawdzają się w szybkich i prostych makijażach oczu, a to że są dość duże jest tutaj tylko plusem. Jednak nie są to tylko pędzle przeznaczone do cieni, ponieważ można je używać również do wklepywania pudru pod oczy czy aplikacji rozświetlacza, słyszałam również opinie, że nadają się do korektora, ale tego nie potwierdzę, bo nie stosowałam ich w ten sposób.

Przede wszystkim nie są to pędzle profesjonalne i ciężko byłoby od nich oczekiwać jakości najbardziej znanych marek. Warto je kupić, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z makijażem i jeszcze nie wiesz czy chcesz inwestować w coś lepszego, lub po prostu nie oczekujesz cudu, lecz jedynie pomocy przy codziennym makijażu. Wszytko zależy od oczekiwań. Dla mnie warto było je zamówić, ponieważ przydają się i używam ich dość często, a za taką cenę to nie szkoda gdyby się zniszczyły. Zastanawiam się nawet czy niedługo nie zamówić drugiego zestawu, w końcu bardzo się z nimi polubiłam. Nadają się również dla facetów, przykładowo mój przyjaciel ma manie głaskania się nimi po twarzy :D 

Ocena

image

 Dziękuję za przeczytanie i komentarze, które po sobie zostawiacie, sprawiają mi one ogromną przyjemność! Buziaki-słodziaki!~

38 komentarzy:

  1. Jaki cudowny makijaż ! ;o
    ==
    http://xprincessxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na takim profesjonalnym makijażu, jaki tutaj pokazujesz... ale bardzo podobają mi się te cieniowane oczka ;)
    Lubię poczytać coś rozwijającego, a skoro na pędzlach się nie znam, ten post mnie zaciekawił :) Ładnie się te pędzelki prezentują ;) http://www.alicjadobry.pl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mój makijaż nie jest jeszcze profesjonalny, to tylko takie próby, ale dziękuję <3
      Bardzo mi miło, że Ci się podoba <3

      Usuń
  3. Przecudny makijaż *o*
    Ja też mam problem z zakładaniem soczewek :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Akurat to nie problem z zakładaniem, po prostu po założeniu coś mnie uwierało i ściągałam i zakładałam je kilka razy :/

      Usuń
  4. Wspaniałe pomalowałaś oczy :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te same! Mi sprawdzają się świetnie! Bardzo oryginalny blog! Taki inny, fajny, podoba mi się! obserwuje. :))
    marta-martaah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jest mi bardzo miło, że Ci się podoba! <3

      Usuń
  6. Uwielbiam czytac twoj blog jest taki pastelowy i twoje posty jak zostań zwykle wyjatkowe

    http://vikabloguje.blogspot.com/2015/09/nurtujace-pytanie.html?m=1
    Jesli ci się spodoba zostań moim czytelnikiem na stałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jest mi bardzo bardzo miło! <3

      Usuń
  7. Świetny makijaż, zazdroszczę zdolności manualnych? (tak to mogę nazwać?) (Uznajmy że tak).
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Ale zapewniam Cię, że to nie zdolności, a wyćwiczona ręka, bo jak przypomnę sobie swoje pierwsze kreski to chce mi się śmiać <3

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba Twój blog :)
    Przecuudowny makijaż zrobiłaś tymi pędzlami! *.*

    http://mollyan-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż Ci wyszedł bajecznie kolorowy, takie coś mega lubię! :)
    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny makijaż zrobiłaś tymi pedzlami!
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rownież sobie zamówiłam te pędzle tylko ze inny kolor, świetna relacja pędzli, teraz wiem ze dobrze wybrałam haha
    Robisz piękne makijaze oczu! Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że mój post się przydał! <3

      Usuń
  12. Ładnie się prezentują, ale sam fakt, że są syntatyczne zniechęca mnie do zakupu. Oby Ci dlugo wytrzymały :-)

    www.sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż ;)
    http://mylittleempirefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle wyglądają na bardzo dobre i według opisu są bardzo dobre, bardzo chętnie bym uzypełniła kolekcję swoich pędzelków ^^. Świetny post i zdjęcia zapraszam do mnie : http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaż - boski ! :) Ja to nie umiem ładnie oczu robić :(
    zapraszam do mnie www.pauladowlasz.blogspot.com --> o tym jak schudłsam sama 37kg ! :)
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Wszystkiego się da nauczyć! ;D

      Usuń
  16. Robisz świetny makijaż oczu! Ja sama mam podobne pędzle właśnie z chińskiej strony i z jednego pędzla cały czas wypada włosie. No cóż, ale inne są sprawne i daję sobie radę :D Pozdrawiam!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Oj szkoda, niestety czasem się trafi taka sztuka i to na nieszczęście nawet w tych pędzlach "lepszych firm" :/ Pozdrawiam <3

      Usuń
  17. Mega fajny blog! Jest jedyny w swoim rodzaju tak jak Ty!:)

    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamówiłam jakiś czas temu pędzle na Ebayu i nie byłam z nich zadowolona, używam tylko do podkładu. Ale wszystko zależy na jakie się trafi :P świetny blog i Twój styl, cieszę się że tu trafiłam i obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  19. sporo już o tych pędzlach czytałam i sama się zastanawiam nad nabyciem takiego kompletu. ostatnio testowałam kilka różnych i naprawdę zdecydowanie łatwiej się nimi nakłada makijaż. muszę tylko sobie odłożyć jakieś fundusze na nie, bo na razie z nimi jest dość krucho. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: