środa, 30 września 2015

Inspiracja na Halloween #1

Cześć moje różyczki! 
Lubicie halloween? Horrory? I wszytko co straszne czy obrzydliwe? Rozpryskującą się wszędzie krew i krzyki? 
 
Bo ja raczej nie. Halloween jest świetnym świętem, jednak cała reszta zbyt mnie przeraża! Na szczęście makijażu się nie boję i spróbowałam swoich sił w czymś straszniejszym niż zwykle. W dodatku internet powoli zaczyna wrzeć od tematyki halloweenowej, nie byłabym sobą gdybym nie wykorzystała okazji do przebierania się jeszcze zanim się ona pojawiła.


  

  

  









 
Selfie


 

Na tym zdjęciu odcień mojej skóry inaczej wyszedł i bardzo podoba mi się ten "chory" efekt.


Rana
Wykonałam ją z cienkich warstw papieru delikatnie moczonych w wodzie i przyklejanych do twarzy, później wszystko przyklepałam jeszcze klejem do rzęs duo, żeby nie odpadło. Następnie ranę pomalowałam cieniami i czerwoną szminką.
 Łzy
Zrobiłam je za pomocą kleju, o którym już wspomniałam, zwyczajnie wylewając go pod okiem i ciągnąc ten zaciek aż do policzka. Później pomalowałam łzy cieniami i poprawiłam błyszczykiem żeby wyglądały bardziej mokro.


I na koniec uśmiech dla wszystkich, którzy tu zaglądnęli i wytrwali do końca! 
Mam nadzieję, że nikomu się nie przyśnię! ;)

Dziękuję za wsparcie! Papa <3





29 komentarzy:

  1. Nawet w takiej krwawej wersji wyglądasz mega uroczo ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu mistrzyni makijażu! Najbardziej podoba mi się to, że takimi prostymi trikami uzyskałaś coś tak niezwykle efektownego. A przecież większość z nas ma te przybory u siebie pod ręką :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, do mistrzyni mi jeszcze sporo brakuje, ale ciągle ćwiczę! :D Uwielbiam właśnie takie proste triki, bo wtedy każdy może je wykorzystać! <3

      Usuń
  3. Wow, świetny pomysł, sama wymyśliłaś ten myk z papierem?:D Nie wpadłabym na to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W sumie to nie wiem xD Na pewno jest gdzieś coś takiego w internecie (nawet sobie teraz wyszukałam i jest), chociaż ja akurat zawsze oglądałam rany robione za pomocą specjalnej plasteliny, ale oczywiste wydawało mi się zawsze, że można przykleić sobie papier :D Ta rana była robiona bardzo szybko i spontanicznie podczas oglądania filmu, bo zmieniła mi się koncepcja na makijaż i jakoś w ogóle się na tym nie zastanawiałam :)

      Usuń
  4. W zasadzie jest mi to zupełnie obojętne,ale raczej się w to nie bawię :-) , horrorów nie lubie :-P buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pierwsza myśl "wygląda jak Yuno Gasai z Mirai Nikki" haha
    Jak dla mnie genialnie, ten nóż kuchenny <3 XD

    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, dziękuję! <3
      Może kiedyś uda mi się zrobić jej cosplay! :D

      Usuń
  6. Cudne zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię oglądać i tworzyć takie makijaże na Halloween :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudny makijaż! *,* Taki cudny! :D ;*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/09/jestem-dorosy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo krwii na twarzy, wyglądasz mega uroczo! :)
    Makijaż genialny naprawdę *.*

    Zajrzyj na mojego bloga - klik! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja inspiracja na Halloween! Jesteś taka oryginalna :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. "Snow white":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/snow-white.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi to od Ciebie słyszeć, bo bardzo lubię zdjęcia, które pokazujesz! <3

      Usuń
  11. Ale genialne zdjęcia *.*
    Jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni, genialny blog :D

    jeśli będziesz chciała to zajrzyj czasami do mnie ;)
    http://emolia-flesh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że następne posty też Ci się spodobają! <3

      Usuń
  12. Super inspiracja! :)

    Zapraszam ♥

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/09/spieszmy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bogiem nie jestem, ale też Ci wysyłam dużo miłości :D

      Usuń
  14. Kocham Halloween i od razu zaobserwowałam, by być na bieżącą z pozostałymi inspiracjami:)

    http://ewelinalewinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz talent do takich makijaży ,,teatralnych" a cała stylizacja świetna!
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: