sobota, 5 września 2015

[Recenzja] Soczewki BUNNY 3 COLOR GRAY

 
Cześć!
Jak tam Wasz początek września? Dla Was też to czas powrotu do szkoły?

Ja jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego otrzymałam wyczekiwaną przeze mnie paczkę z soczewkami. Nie trudno pewnie zgadnąć, że uwielbiam tego rodzaju "gadżecik" do oczu. Soczewki nosiłam ile się dało i już nie mogłam się doczekać żeby je Wam pokazać, a przy tym porządnie obgadać!

Sklep i przesyłka/5
 
Soczewki przybyły do mnie ze sklepu klenspop w przeciągu 12 dni od złożenia zamówienia. Przywitało mnie pudełeczko, które było lekko wgniecione. W środku zobaczyłam mnóstwo uwielbianej przez wszystkich ciasno owiniętej wokół pudełka na soczewki folli bąbelkowej. Po wyciągnięciu jej wypadła jeszcze ulotka z wyjaśnieniem, jak dbać o soczewki i je zakładać.
 

Pod niezawodną folią znajdowało się to słodkie pudełko, które od razu podbiło moje serce (wychodzę z założenia, że one zawsze się przydają). W środku znalazły się upragnione słoiczki z soczewkami (dobrze zabezpieczone, w plastikowym cośu), pudełeczko na soczewki i szczypce.

O soczewkach 

(Link do soczewek)
Cena: 18$, Gdy publikuję ten post są przecenione (9$), jeśli jednak czytasz go później to możesz użyć kod rabatowy na -10% "R9LAF9SP"
Diametr: 14.5mm/ Nadruk: 13.3mm
Uwodnienie: 38%
Ważność od otwarcia: 6 miesięcy




Żółte światło lampy
 Światło dzienne
Lampa błyskowa
Soczewka po lewej, mój naturalny kolor oka po prawej (na obu zdjęciach niżej).
Słabe światło
 Światło z okna

 
Wygoda /5
Nie spodziewam się, że będą to tak wygodne soczewki i to zdecydowanie jest ich największy plus. Po założeniu, oko od razu się przyzwyczaja, nie łzawi i nie piecze. Soczewki są bardzo mięciutkie i spokojnie można je nosić całkiem długo bez większego kłopotu.

 
Wygląd
Zdradzę Wam, że miałam do nich  mieszane uczucia. Bardzo lubię mocno powiększające i mało naturalnie wyglądające soczewki. Już po ich wyjęciu ze słoiczków i porównaniu do moich poprzednich stwierdziłam, że te nigdy nie będą spełniać takich kryteriów. Jednak gdy je założyłam wpadłam w zachwyt. Wyglądają ślicznie i bez obaw można nosić je na co dzień. Większość osób nawet nie zauważy, że zmienił nam się kolor oczu. Soczewki bardzo ładnie przechodzą do naturalnego koloru oka delikatnie go przyciemniając. Jestem nimi niesamowicie zaskoczona, nie spodziewam się, że tak ładnie zgrają się z oczami i do podbicia mojego serca całkowicie brakuje im tylko bycia większymi. Dodam jeszcze, że na żywo wyglądają znacznie lepiej, ale efekt szarej obwódki, który widać na zdjęciach też jest całkiem przyjemny.

Jeśli więc poszukujecie soczewek, które ładnie wtopią się w wasze oczy, a jednocześnie fajnie je przyciemnią, powinniście się nad nimi zastanowić. Ja już nie mogę się doczekać aż wykorzystam je przy większej ilości stylizacji!





 
Podoba się Wam recenzja? Co myślicie o tych soczewkach? Chcielibyście je wypróbować?   

Dzięki za przeczytanie i do następnego! 
Urocze serduszka  zostały  stworzone przez cudowną Lisę z bloga  www.mochamori.blogspot.com

35 komentarzy:

  1. Super post i śliczne zdjęcia :). Zawsze chciałam mieć brązowe oczy ale niebieskie też mogą być :*.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chętnie wymienię swoje oczy :D

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz ;)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/060915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście cały czas boję się nosić soczewek T.T
    A raczej zakładać ich, bo to męka dla moich oczu. Zanim je założę wylewam litry łez, a i tak nie zawsze mi się uda. Nawet próbnych nie umiałam założyć T.T
    Mam nadzieję, że jednak kiedyś się nauczę, bo uwielbiam soczewki ! *o*

    Pozdrawiam
    manokine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też ciężko mi było zakładać soczewki, ale pomogła mi taka przyssawka, teraz bez niej nie dałabym rady :D Co do łzawienia, to może tak reagujesz na płyn? Miałam tak kiedyś, ale zmieniłam płyn i już wszytko było lepiej, chociaż zazwyczaj jeszcze chwile po założeniu soczewek łzawiły mi oczy- a przy tym akurat modelu tak się nie dzieje. Życzę powodzenia i pozdrawiam! <3

      Usuń
  4. Cudne soczewki,zdjęcia śliczne,z chęcia czytam twoje posty <3

    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja, ja jestem w tym słaba ;; no i jestem też słaba w waleniu sobie fleszem po oczach XD również mam zamiar niedługo zakupić soczewki, jednak w kolorze błękitym :)
    Miłego Wieczoru (⌒ω⌒)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem pewna, że jeszcze będziesz pisać zadowalające Cię recenzje, w końcu trening czyni mistrza! <3 Co do lampy to rzeczywiście, to jest słabe, później jak wyszłam na pole to nic nie widziałam, bo od słońca zamykały mi się oczy :D Dziękuję i również Ci życzę miłego wieczoru <3

      Usuń
  6. Uroczo to wygląda! Pewnie na początku ciężko je założyć, ale sadze, ze po tylu przejsciach (operacje związane z utratą słuchu itp) dałbym sobie radę :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Początki nigdy nie są łatwe, ale później idzie szybko :)

      Usuń
  7. Śliczne masz oczy :) Słodkie Zdjęcia

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kręcą mnie takie rzeczy, ale Twoje oczy wyglądają ślicznie. Nosisz perułke, czy masz pofarbowane włosy? :)

    www.pastimedelicjee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) Nie nosiłam jeszcze takich soczewek, ale chyba spróbuję :D
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w tych soczewkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Soczewki to nie moja bajka, jednak swoim postem zachęciłaś mnie do kupna. :) Przy okazji masz cudowny kolor włosów. Nie każdy jest na tyle odważny, żeby zrobić coś takiego, więc masz ode mnie +10 za odwagę. :)
    http://agnieszka-wygladala.blogspot.com/2015/09/mazury-2015.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jednak to nie moje włosy :3 Mam na sobie perukę, którą niedługo zrecenzuję <3 Moje włosy są brązowe :)

      Usuń
  12. Śliczne zdjecia i Twoje włosy!! Sa meega!!
    Soczewki sa bardzo ładne, muszę przyznać ze zachęcilas mnie do nich! ;))

    http://fashion-styleeee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Mam na sobie perukę, którą niedługo zrecenzuję :D

      Usuń
  13. Zawsze chciałam spróbować soczewek ale jakoś nie miałam dotychczas okazji
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze Ci się uda :D

      Usuń
  14. Fajnie wyglądasz! Ja również za czasów szkolnych kombinowałam z kolorem włosów (fioletowe, niebieskie...). Co do soczewek... Kiedyś używałam tych od Colorvue i były naprawdę fajne. Teraz też przymierzam się do ich kupna, ale na pewno nie 3-warstwowe, mam dosyć ciemne oczy i te z żółtymi kropkami przy źrenicach mi totalnie nie pasowały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 To tylko peruka, moje włosy są brązowe :D

      Usuń
  15. Uwielbiam Cię dziewczyno! Masz niesamowity styl a w tej peruczce wyglądasz tak bardzo słodko i uroczo! <3 <3

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Mad Hatter'' z Alice in Wonderland. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/mad-hatter.html

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowity styl, pasja i blog pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mypartofife.blogspot.de/2015/09/nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz niesamowicie, bardzo fajne zdjęcia. Czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zaciekawiły mnie te soczewki. Szukałam takich ktore nie beda takie sztuczne, aby zakladac na specjalne okazje i chyba znalazlam ;D dzieki

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj, wspaniała recenzja :-)
    Również rozglądam się za soczewkami z jakimś oryginalnym kolorem. Od kilku lat noszę zwykłe soczewki lub po prostu okulary więc taka odmiana z pewnością wyszłaby mi na dobre :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: