czwartek, 6 sierpnia 2015

[DIY] Urocze uszka

image
Hej kruszynki! 
Dzisiaj mam dla Was prosty tutorial na takie słodkie uszka! 


image

Co potrzebujemy:
 Futerkowy materiał 
 Jasny lub różowy materiał 
 Nożyczki
 Kartka (Użyłam zwykłą z zeszytu w kratkę) 
 Długopis lub ołówek 
 Kredka lub kreda krawiecka (Coś czym odrysujecie kontur na materiale) 
 Maszyna lub igła 
 Dwie nici w kolorach materiału 
 Spinki (Najlepiej żabki)
 Klej (Użyłam klej na gorąco) 
 Wata lub resztki materiału (Jeśli chcesz wypełnić czymś swoje uszka) 
Czas:
 Myślę, że od 15 minut do godziny.
Mi zajęło to kilkanaście minut przy szyciu na maszynie i lekkim pośpiechu (zawsze muszę wymyślić szycie czegoś gdy chce mi się spać) . 
image
Rysuje pól uszka na zgiętej kartce.

Wokół dorysowuje zapas.

Wycinam

Kredką odrysowuje na lewej stronie futerkowego materiału  uszka ze wzoru.

Wycinam

Tym samym sposobem co uszko rysuje środeczek i wycinam.

Odrysowuje i wycinam środeczek z różowego materiału, a następnie przyszywam go do futerka.

Dwa kawałki naszego uszka przykładamy do siebie futerkiem i zszywamy.

 Odwracamy na drugą stronę  i wypełniamy watą lub resztkami materiału, a następnie zszywamy dół żeby nic nie wypadało. 

Przyklejamy do spinki
 Futerko, które jest dość długi może zmieniać kształt środka w zależności od "zaczesania" i efekt ten widać na moich uszkach. Jeśli chcecie tego uniknąć wybierzcie futerko z krótszym włosiem. 

Teraz pozostało mi tylko życzyć Wam powodzenia, jeśli chcecie stworzyć sobie taki słodziuchny dodatek! 
image
lalkowolalkowo
 

Podobają się Wam takie uszka? Skorzystacie z tego DIY? A może chcecie więcej tego typu postów? 
 
Pozdrawiam Was wszystkich i życzę udanego drugiego miesiąca wakacji!


52 komentarze:

  1. Nie sądziłam, że okaże się to tak łatwe, hmm... chyba trzeba będzie spróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niach jakie cudowne!
    Mogę tylko podziwiać, bo mam dwie lewe ręce do takich robótek :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Akurat te uszka są mega proste i ciężko coś zepsuć! :D

      Usuń
  3. śliczne te uszka! super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper post. Uwielbiam tematykę DIY. W tych uszkach wyglądasz uroczo ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Ale ja jestem leniem i kupiłam gotowe ^^
    Cieszę się, że zajrzałaś na mojego bloga, bo bardzo cię podziwiam ^^ ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie Ci wyszły... Kiedyś takim sposobem robiłam na konwenty uszka znajomym i sobie... a teraz jestem za stara na to byje nosić. ^^'''

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne i całkiem proste do zrobienia.Super post!

    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłoby łatwiej do środka dać jakiś karton? Byłoby chyba sztywniejsze i bardziej wytrzymałe. :)

    https://oczyoutsidera.blogspot.com/ KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym już bardziej drucik, ponieważ karton po zmoczeniu się rozwali, a jednak materiałowe rzeczy łatwo ubrudzić :D Nie chciałam tych uszek usztywniać, bo nie widziałam takiej potrzeby, ale jasne, że jeśli ktoś chce, to może być jedna z fajnych opcji ^^

      Usuń
  9. ale supcio ci to wyszło !

    http://flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł. Wyglądasz świetnie w tym uszku :)

    Pozdrawiam
    BLOG SUŁTANKA

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo :D jestem mocno w szoku :D nie sądziłem, że robi się to w ten sposób :D raczej nie skorzystam, bo lubię swoje uszy :D, ale bardzo pomysłowe :) widać, że znasz się na tym co robisz i jest to Twoją pasją :) wielki szacunek :) nie wiem czy byśmy się dogadali, ale mam nadzieję, że tak :) jesteś mega ciekawą osobowością :) pozdrawiam :) http://zakochanymol.blogspot.com/2015/08/krol-zodziei.html?showComment=1439195362467#c3284946822631823735

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za ten komentarz, ponieważ przysporzył mi wiele uśmiechu! :D Co do osobowości, to jestem raczej bardzo zwyczajnym introwertykiem jakich jest wielu! :D
      Myślę, że dogadalibyśmy się bardzo dobrze, ponieważ też uwielbiam książki! :)

      Usuń
  12. Świetny pomysł i łatwy w wykonaniu :) super post :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podoba! <3

      Usuń
  13. Wow, cudownie wyglądają <3
    http://tutajjestemsoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko jakie fajne DIy nigdy bym nie wpadla na taki pomysl!

    http://carolina-in-america.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale przesłodkie te uszęta! Wyglądają jak kupione! Super. :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ciesze się, że Ci się podobają! <3

      Usuń
  16. Pomysł na uszka wspaniały!!
    zazdroszczę kreatywności, do twarzy Ci w nich :)
    to mój blog, dopiero zaczelam ale możesz mi cos doradzić w kom
    http://alex-aleex08.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, ale masz uroczy blog! :D Ta świnka jest cudowna, podobnie uszka - ja nie mam niestety czasu na zabawę, ale może kiedyś wykonam je na jakiś konwent :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodko to wygląda ;) Śliczna z ciebie dziewczyna.

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę to powtarzać do usranej śmierci, moja droga, ale uwielbiam Twój blog tak mocno, mocno, mocno! A DIY przesłodkie! :'(

    ---------

    Najnowszy post, a w nim, nareszcie! wyniki najprostszego "konkursu" na zdobycie nominacji do LBA. Sprawdź! Może zostałeś/łaś wylosowany? :) http://hint-of-relief.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne uszka!
    Obserwuje '!!!
    Zapraszam
    Igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak słodko to wygląda! I Ty słodko w nich wyglądasz :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno wypróbuję bo naprawdę świetne wyglądają te uszka :3
    Zajrzysz? Będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Na początku myślałam, że trzeba odciąć uszy misia, hahha. Łatwe i myślę, że skorzystam, tylko przykleję do opaski.
    Iza i Paulina | klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie fajne uszka *0* !! Zakochałam się <3 <3 <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł, nigdy nie robiłam takich uszek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś dla mnie *o* cudowne :3 dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny pomysł (☆▽☆) i kto by pomyślał, że to takie proste
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wykonanie wydaję się łatwe, za to efekt świetny!
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł. :) szkoda, że jestem za stara. :D
    Zapraszam do mnie. ;)
    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszyłabym się, gdyby było więcej tego typu postów, ponieważ sama uwielbiam DIY :D
    Te uszka były słodkie i prezentowałaś się w nich uroczo :3
    Pozdrawiam~

    http://jakpieszkotem-amozeniekoniecznie.blogspot.com/2015/12/12-krakowski-bieg-sylwestrowy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: