poniedziałek, 24 sierpnia 2015

[DIY] Rogi

Hej myszki!
Korzystając z tego, że zbliża się koniec wakacji i większość z nas ma jeszcze troszkę więcej wolnego czasu niż we wrześniu, przygotowałam dla Was kolejne DIY. Byłam o nie proszona wiele razy jeszcze zanim powstał ten blog, a teraz postanowiłam wykorzystać zdjęcia, które zrobiłam już dawno temu.

Potrzebujesz:Rolki po papierze toaletowym (użyłam ok. 4 na jeden róg)
klej na gorąco i pistolet do kleju (ew. możesz użyć inny szybkoschnący klej)
Farby akrylowe
Kawałek gąbki do mycia naczyń lub pędzelek

Zaczynamy!
Mała rada: Tutorial dotyczy jednego roga, ale będzie lepiej jeśli będziesz robić dwa jednocześnie. 



Wycinam dwa pierścienie o kształcie jak na zdjęciach. 


Lekko spłaszczam i nakładam na siebie, a następnie kleję.

Na rolce rysuję taki kształt i wycinam.

Przecinam pierścienie.

  Przyklejam przecięte części jak na zdjęciach. 
  

 Wycinam paski.

 Przyklejam je do dołu roga.

 

Doklejam następne części do góry w taki sam sposób jak wcześniej.
 

Przyklejam ostatni kawałek dołu.
 

Zaczynam paski łączyć w pierścienie i w ten sposób je przyklejać, zakręcając róg. 
 

Dalej zwykłymi paseczkami robię pierścienie dopasowane do zmniejszającej się końcówki roga.
 
 

 Rysuję koło i wycinam je po kawałeczku tak żeby rożek z niego zrobiony pasował do końcówki roga.
 
 
 

Do mojego pasował taki kawałek.

 Przyklejam rożek do środka roga
Kiedy mamy oba rogi możemy zacząć je malować i ozdabiać. Możecie użyć farb i brokatu. Fajny efekt da stemplowanie po rogach gąbeczką do mycia naczyń najlepiej rożnymi odcieniami farb. Rogi możecie przykleić do spinek lub na opaskę, która daje troszkę więcej możliwości, bo możecie wtedy do niej dodać także kwiaty czy koronki.

image
 Więcej zdjęć mojej stylizacji do rogów, które zrobiłam


Jeśli tutorial obudził w Was chęć do zrobienia takich rogów, pochwalcie się linkami do swoich dzieł w komentarzach lub hashtagujcie mnie na instagramie (#tssuki_no)!

34 komentarze:

  1. Lukasz:
    O rany nawet bym nie wpadl na takie bajery :) dzięki Tssuki :) i za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są troszkę trudniejsze niż wtedy robiłam, ale myślę, że efekt jest lepszy :D To ja dziękuję za te wszystkie miłe słowa! <3

      Usuń
  2. wybacz, ale musze sobie takie rogi zrobić. D fun polega na tym, że można robić różne kształty z tego co widzę... mega fajny pomysl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że się podoba :D Jeśli je zrobisz koniecznie pochwal się jak wyglądają! <3

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe i efektowne wykonanie! :D Jak powiedziała osoba wyżej - fajnie, że można dostosowywać ich kształt, długość i kolor. :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Muszę spróbować c:
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Zachęcam do pochwalenia się efektem <3

      Usuń
  5. Fajne te rogi ,choć ja to jestem prawdziwym aniołkiem.

    Zapraszam do mnie :

    http://sisteerfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie rogi przydają się na pewno do nie jednej sesji,super!
    Zapraszam na konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że Ty też znajdziesz czas by wykorzystać ten pomysł :D

      Usuń
  7. o cholera ale kreatywnie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, świetne *.*
    Pięknie zrobione i pomalowane!
    Uwielbiam Cię <3

    tuczarniamotyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem po prostu zachwycona ! Jak mam być szczera, to do tej pory bardziej kreatywnego i pomysłowego bloga niż Twój nie znalazłam. Coraz ciekawsze i pomysłowe DIY, oby tak dalej ! Moja ulubiona blogerka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo cieszy mnie Twój komentarz! Dziękuję! <3

      Usuń
  10. Świetnie zrobione! Super się to prezentuje :)
    klaudia-klosowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, długo właśnie takiego czegoś szukałam.
    Przyda się, gdy będzie robić się zdjęcia+ małe pytanko.
    Typowemu ulzz będą pasować, czy też nie bardzo?
    Pozdrawiam, miłego dnia!
    ~subiektywna-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Nie jestem specem od tego stylu, ale nigdy nie widziałam ulzzanga z rogami. Jeśli chodzi o ubranie i dodatki to jest raczej dowolność i bardziej chodzi o to żeby było to modnie. Sama raczej stylizując się na ulzz nie założyłabym rogów, jednak nie chce wprowadzić Cię w błąd swoja odpowiedzią. Polecam Ci stronę na fb z ulzzangami- https://www.facebook.com/ulzzangasia znajdziesz tam na pewno sporo inspiracji :D
      Pozdrawiam i też życzę miłego dnia! <3

      Usuń
  12. Jesteś przesłodka! :D pomysł świetny. tak niewiele potrzeba, a taki fajny efekt. pozdrawiam!

    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł świetny! *,* Idealy dodatek do jakiegoś przebrania :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/wakacyjny-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest tak cudowne, że aż mi się nie chce wierzyć z czego jest zrobione :O
    Zaczynam zbierać rolki po papierze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zbierały koleżanki w szkole i mam teraz dwie siatki! :D

      Usuń
  15. nie wpadłabym na taki pomysł! jeśli będę miała odrobinę więcej czasu spróbuję zrobić. jeśli się uda na pewno tu wrócę i się pochwalę ;) strasznie mi się podoba!
    http://fidelisadmortemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak obiecałam, tak zrobiłam! :)
      https://instagram.com/p/66_dGtDHwZ/?taken-by=fidelisadmortemm

      Usuń
    2. Jestem nimi zachwycona! <3 Dziękuję za wypróbowanie mojego pomysłu! <3

      Usuń
  16. Jejku, ale ty jesteś uzdolniona ^_^
    No ładnie, ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku naprawdę genialny DIY ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłaś świetny tutorial i jestem w trakcie zbierania tych nieszczęsnych rolek. Jak juz uzbieram to zacznę tworzyć ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: