wtorek, 7 lipca 2015

☆ Biała peruka ☆

Dzisiaj przybywam z recenzją oto tego białego cuda. Marzyłam o takim kolorze peruki już jakiś czas i w końcu mam ją w swoich łapkach.

imageInformacje:
Sprzedawca: eBay- klik 
Cena: 44 zł (wygrana na licytacji)
Wysyłka: Paczka przyszła po 2 tygodniach. Peruka była zapakowana w siateczkę, foliowy długi worek i kopertę z folią bąbelkową.
Długość: ok. 70 cm
Na czubku znajduję się kółeczko (oczywiście pod włosiem) imitujące skórę.


imageSpodziewałam się, że tego typu peruki są dużo cięższe, a ta jest całkiem lekka. Myślałam również, że  grzywka będzie gęstsza, jak w innych perukach. Ogółem siateczka nie jest widoczna, jednak myślę, że powinna mieć więcej krótszych kosmyków u samej góry. Nie mogę przestać jej dotykać,  jest taka mięciutka. 


image Mimo kilku wad peruka jest zdecydowanie wspaniała i przyda mi się przy wielu stylizacjach. Mam już dużo pomysłów jak ją wykorzystać i tylko czekałam aż do mnie przyjdzie. Jestem z niej bardzo zadowolona, w końcu jest w moim ulubionym kolorze! 

imageOcena: 8/10
A teraz troszkę zdjęć z pierwszej stylizacji z tą peruką. 






Podoba się Wam peruka i  lalkowa stylizacja?  

58 komentarzy:

  1. JEJKU PIĘKNY MAKIJAŻ! *.* A peruka też genialna. < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna peruka a makijaż niesamowity
    www.gi-venchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna peruka ;** Uroczo w niej wyglądasz.
    Zapraszam : Styloowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku mega makijaż :D
    Ładna peruka:)

    http://natss28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam białe włosy, są przepiękne! Peruka wygląda całkiem fajnie, super, że postawiłaś na koloowe brwi :) Oczy nie do końca mi się podobają.

    http://malgranda-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Taak makijaż oczu jest raczej specyficzny :D

      Usuń
  6. Bajkowo to wygląda. Przeuroczo. Pozdrawiam!
    Karmenss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie bajkowe i lalkowe klimaty! Dziękuję i też pozdrawiam! :D

      Usuń
  7. Peruka wygląda świetnie. A makijaż jest po prostu genialny ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taka rozowa :D musze chyba zrobic jakas styizacje w tym kierunku, bo dawno nie robilam... wlasnie mnie zainspirowalas ;D dziekuje. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super! Bardzo mi miło, mam nadzieje, że znajdziesz na moim blogu jeszcze więcej inspiracji w przyszłości! :D

      Usuń
  9. jakie to urocze, strasznie mi się podoba!
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękne oczy *.* I taki talent do makijażu <3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj to nie talent, tylko i wyłącznie ćwiczenia ^^ Za pierwszym razem kilka lat temu, gdy przyklejałam swoje rzęsy, skleiłam sobie powieki tak, że nie mogłam ich zamknąć! :D

      Usuń
  11. Bardzo fajna peruka! Grzywka wcale nie jest taka zła, mi się podoba!

    http://milionymysli.worpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się podoba!
    Sama czekam na dwie peruki i już nie mogę się doczekać.

    Dziękuję za odwiedziny (:
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Znam to czekanie, myślenie za każdym razem gdy ktoś zadzwoni do drzwi, że to poczta :D Pozdrawiam <3

      Usuń
  13. Jest mega kawaii, kocham cie <33 OMG
    Peruka tak samo mega jak ty!!
    http://xklubowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Peruka super, a twoja stylizacja taka tajemnicza a zarazem słodka!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się:) ostatnio mnie kusi aby zamiast blond ombre (już mam) zrobić białe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Białe włosy są cudowne!

      Usuń
  16. oo biała peruka by mi się przydała ;) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten Blog jest Cudowny ! Kiedy zobaczyłam tą świnkę zaniemówiłam. Po przeczytaniu poprzednich postów, wiem że będę wpadać tu częściej :*
    http://szerokidres.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło, mam nadzieję, że następne posty Cie nie zawiodą! :D

      Usuń
  18. Jesteś odważną dziewczyną młodą, że tak bardzo walczy o swoją pasję :) podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żadna odwaga i nie ma tu też walki, po prostu lubię się przebierać :D

      Usuń
  19. robi wrażenie, oczywiście pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś genialna! Wyglądasz oryginalnie, ale naprawdę fajnie! I nagłówek Twojego bloga rozwala... :D
    Mój blog o fotografii KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Do geniuszu to jeszcze dużo brakuje, ale lubię tworzyć takie makijaże i całe stylizacje :D
      Mam nadzieję, że rozprzestrzenię w jakiś sposób miłość do tych uroczych stworzonek! ;)
      PS. Masz piękne zdjęcia na blogu!

      Usuń
  21. Peruka peruką, ale nie mogę przestać patrzeć na te brwi, genialnie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ciągle się uczę, te do stylizacji w miarę mi wychodzą, ale już takie na co dzień nie koniecznie.. ;D

      Usuń
  22. Jaka Ty jesteś urocza! Nawet nie wiesz jak bardzo porwałabym Cię na sesję zdjęciową! *_____*
    Obserwuję!! Ja równiez kocham peruki i Japońskie klimaty! Ty do takich pasujesz idealnie! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z drugą modelką pt. ''rock'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/rock.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Chętnie wybrałabym się na sesję, chociaż nie wiem czy moja nieśmiałość by mnie nie przyćmiła ;) Każdy pasuje do tych klimatów, wystarczy znaleźć styl dla siebie! :D

      Usuń
  23. Jest piękna! Ale to również Twoja zasługa, że to tak wygląda. Cudowny makijaż i Ty również jesteś prześliczna.:)
    Bardzo ciekawy blog, muszę obejrzeć inne posty. No i oczywiście czekam na więcej wpisów :)
    Pozdrawiam!
    Kasia z http://rymowanemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za motywację! :D

      Usuń
  24. Cudna peruka! Umiesz zrobić naprawdę obłędny makijaż :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo oryginalnego bloga podziwiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z racji tego, że jestem wielką fanką koloru różowego to ubóstwiam Twój makijaż :)
    Cudowny!
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna peruka i makijaż :D

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz w tej peruce , strasznie Tobie pasuje.
    Piękna jesteś!:)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://paulliinkka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. coś takiego innego ;) przepiękna jesteś :)

    Zapraszam do siebie: http://przezokoobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo wszystkim aktywnym czytelnikom! Każdy komentarz od Was jest dla mnie ważny!
Nie bawię się w obs za obs c: